VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.8/10 (10 votes cast)

-Aramızdaki Sözler / The Mountain Between Us 2017 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.3/10
Tür: Aksiyon, Macera
Yönetmen: Hany Abu-Assad
Oyuncular: Idris Elba,
Kate Winslet, Beau Bridges
Süre: 1 saat 52dakika

Trajik bir uçak kazasından sonra hayatta kalan ancak sersemlemiş olan iki yabancı, karla kaplı ıssız bir dağda mahsur kalır. Yardımın gelmeyeceğinin farkına vardıklarında, yüzlerce kilometre uzunluğundaki vahşi doğada tehlikeli bir yolculuğa çıkarlar. İkilinin bu süreçte sahip olduklarından bile haberleri olmayan dayanma güçlerini keşfetmeleri ve birbirlerine destek olmaları gerekecektir.

Idris Elba ve Kate Winslet’in başrolünde yer aldığı film, hayatta kalma mücadelesi veren iki insanın yaşadıklarını konu alıyor. Bu yapımı sizlere HD KALİTESİNDE sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

VShare HD

OK.ru HD

VizyonFilm HD 2

NetuTv HD

FİLMİ, NETU.TV SİTESİNDEN HD KALİTEDE İZLEMEK VEYA İNDİRMEK İÇİN BU YAZIYA TIKLAYINIZ.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.8/10 (10 votes cast)
Aramızdaki Sözler Filmi - The Mountain Between Us 2017 izle, 8.8 out of 10 based on 10 ratings


Toplam 16 Yorum Yapılmış.

  1. aylak bakkal dedi ki:

    Bol bol 18 sahneleri var,karlarin icinde BRAZZWERS gibi olmus IDRIS HATTRICK yapmis

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
    • sukur dedi ki:

      Yahu koskoca filmde toplasan 2 dk surecek tek bir sahne var. Onda da en ufak birsey gozukmuyor. Sen ne ac, zavalli, gormemis bir insansin. Insaf.Seni adam yerine koyan zannedecek ki film porno. Yuh diyorum.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  2. brk dedi ki:

    mükemmel hemen seyredin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. aga dedi ki:

    cok guzel ya. bu cumleyi filmin sonunda soyledim))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. yorumcu dedi ki:

    Kate winslet’in berbat oyunculuğuna bir örnek daha kadın yaralı bacağıyla dağdan iniyor nerdeyse maratona katılacaktı.Bu kadın ‘Titanik’ten sonra oyunculuk yapmayı unuttu bence.Ayrıca filmde erotizmin e’si bile yok en baştaki arkadaş hangi filmi izleyip bu filme yorum yaptıysa ,yada ”aman iki satır kafadan yazıyım ya tutarsa’2 diye yorum yazmış.Admin bence seninde, bu tür filmle alkası olmayan yorumlara izin vermemen gerekiyor kanaatindeyim.Sonuç olarak izlenebilecek ama abartıları bol ve Winslet’in kötü oyunculuk yaptığı bir film olmuş.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • Tartarini dedi ki:

      Keske o yorumu yazan sahsin ISMINI OKUSAYDIN önce :)))))) HATTRICK beklemezdin

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  5. özel güvenlikçi dedi ki:

    SEVGİ OLMADAN HİÇ BİR ŞEKİLDE BAŞARILI OLAMAZSINIZ

    SEVGİ BÜTÜN İDEOLOJİLERİN ANASIDIR, BABASIDIR

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • vedat dedi ki:

      Sevgi aynı zamanda en büyük düşman da olabiliyor.
      Ölümüne seversin, beklenmedik anda gider, her şey biter.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  6. Filmcibaba dedi ki:

    Sıkılmadan,zevkle izleyin…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. Urkun dedi ki:

    Film Mükemmeldi ama bunu izlerken bi sevgili lazım beee :D Sevgilisşz cekilmiyor :D
    harbiden güzel bir Film Tabiki herkesin film zevki farklıdır kimileri beğenmeyebilir buna saygı göstermek lazım ama bu kişiler de beğenenlere saygı göstermesi lazım…
    Teşekkür ederim Saygılar…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. kabasakal dedi ki:

    sayın admin bu siteden sayısız film seyrettim bu siteden başkayerde izlemekten hoşlanmıyorum alışkanlık yanlız sitende bir problem var izleme seçeneklerin den film seyredemiyoruz pikseli düşük senin vizyon film izleden giriyorum donma oluyo aynı kaiteden hd filmcehennemi sitesinden giriyorum hiç bir sıkıttı yok önce senin sitendeki fimlre bakıyorum seyredemeyince başka siteten seyretmek zorunda kalıyorum

    ADMİN: ÇEŞİTLİ İYİLEŞTİRMELER VE GÜNCELLEMELER YAPMAKTAYIZ. ÖZELLİKLE TEK PART İZLEME SEÇENEKLERİNDEN “OPENLOAD” VE “NETU” YU DA KULLANMANIZI ÖNERİRİM. TEŞEKKÜRLER.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. abrek berkia dedi ki:

    ya kardeşim böyle film çelecekseniz hiç uğrşmayın yazık zamanınıza yazık 2 saat boyunca bu mudur yani hiç izlemeyin arkadaşlar 0 puan

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. berkay dedi ki:

    ya kardeşim böyle film çelecekseniz hiç uğrşmayın yazık zamanınıza yazık 2 saat boyunca bumudur yani hiç izlemeyin arkadaşlar 0 puan

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. berat dedi ki:

    neymiş!dazlaklar,neo nazilerle ilgili haber yapıyormuş..illa bir yahudi mağduriyetine atıf yapılmadan bir hoolywood filmi çekilemez mi!? Artık millet bunları yemiyor..filme gelince eksi ile eksinin toplamı eksidir..iki kaburgası sert oyuncudan romantizm çıkmaz ancak..romatoid artrid çıkar…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  12. lamia dedi ki:

    Son derece basit, klişe bir film. IMDB punaı 6,3 ve metasecore denen daha anlamlı, istatistiki puanı yüz üzerinden 48. Ergenler sevbilir, aşk falan…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. lost-crea dedi ki:

    Cok zorlama bir senaryoyu yildiz oyuncularla izlenebilir kilmaya calismislar. Oyle de olmus.Puani da uygun… Tesekkurler.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle