VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.8/10 (43 votes cast)

-Children of God 2010 Bahamalar / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.8/10
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Kareem Mortimer
Oyuncular: Johnny Ferro,
Margaret Laurena Kemp
Stephen Tyrone Williams
Süre: 1 saat 44dk

Bahamalar’da yaşayan iki genç, sürekli rahatsız edilseler de eşcinsel hayatlarını yaşamaya devam etmektedir. Tesadüfen tanışan ikili ilk başlarda birbirine mesafeli yaklaşır. Siyahi Romeo ve beyaz Johnny arasındaki bu mesafe gün geçtikçe azalır ve itirafa dönüşür. Zor da olsa başlayan bu ilişki, Bahama toplumu için oldukça rahatsız edicidir.

Kendi türünde ender filmlerden olan ve eşcinsel siyahi birisiyle beyaz bir gencin yakınlaşmasını konu edinen yapımı sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.
(FİLM ÇEVİRİSİ: GÖKAY)

VizyonFilm HD

Mail.ru HD

OK.ru HD

VK HD

OpenLoad HD

FİLMİ, OPENLOAD SİTESİNDEN HD KALİTEDE İZLEMEK VEYA İNDİRMEK İÇİN BU YAZIYA TIKLAYINIZ.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.8/10 (43 votes cast)
Children of God 2010 Film izle, 6.8 out of 10 based on 43 ratings


Toplam 24 Yorum Yapılmış.

  1. Apollon dedi ki:

    Sonu çok duygusal biten çok dokunaklı bir eşcinsel şaheseri bu.dışlanmana rağmen kendini olduğun gibi kabul etmek yada toplum baskısından kaçarak kendini gizlemek(gizli eşcinsellik)Film aslında eşcinsel olabilme ihtimalimiz olabildiği halde bunu kendimizin bile kabul edemeyebileceğimizi,kendimizi olduğumuz gibi görmemiz gerektiğini yada kendimizi olduğumuz gibi görmemize toplum tarafından engelleneceği için kendimizi gizlememizi anlatıyor.hatta çoluk çocuk sahibi olan yaşını başını almış bir adamda bile eşcinsel dürtüsü olabileceğini gösteriyor.Moonlight’dan 10 kat daha iyi bir film.Bahamalar sinemasından gerçekten konusu gereği kışkırtıcı bir film.Eşcinsel filmi pek izlemem normalde ama bu gerçekten iyidi.Penis küçüklüğü yada Penis büyüklüğünü bile eşcinsellik seçimini etkileyecek bir faktör olarak sunan bir film.Film ciddi anlamda bir homofobik görüşlü eşcinsellik karşıtı insanların içinde yaşanılması gerektiği şekilde aktarılıyor.Filmin kahramanı elbetteki dik duruşuyla en azından ben buyum diyen Beyaz Kahramanımız..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  2. Apollon dedi ki:

    Yorum çok uzadığı için deyinemedim.Film çok geniş kapsamlı çünkü.Siyahla-Beyazın normalde bile yaşadığı aşk Irkçılığa maruz kalabilirken film bunun Eşcinsel şekilde bile yaşanabileceğini gösteriyor.Gerçekten çok cesur bir film.Diğer eşcinsel filmlerinden çok daha farklı bir yere oturtulması gereken bir film.Esgeçmeyin derim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  3. harakiri dedi ki:

    Eşcinsel arkadaşları heyecanla yorum yapmaya duyar kasmaya davet eden film. Haydi bakalım klavyene kuvvet delikanlı

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
    • Apollon dedi ki:

      filmin izleyiciye verdiklerini anlattım.Eşcinsel olmayan Eşcinsel konulu film izleyemez diye kuralmı var.sen harakiri yap esas eşcinselsen lakabın gibi :)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +3 (from 5 votes)
  4. Hadiye dedi ki:

    Bir erkeğin kadınlarla çıkmak istememesi heteroseksüel bir erkeği niye rahatsız eder ki, bir rakibi daha eksilmiş olmaz mı böylece?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. JIYAN__ dedi ki:

    eşcinsellik dunaynın en tehlikleli oyunlarından bırıdır ve bu dengelerı gozetmezsen bır gun bu dunya tammaen yasanmaz hale gelecektır bazı yasaklar vardırkı bunlar,dunyanın dengesını korumak için gereklıdır bu gun nasıl kuresel ısınmaya sebep olan bır cok olayı ınsan ogluu gerceklestırıyorsa ve bu kuresel ısınma bır gun dunyanın sonunu getırecekse buda aynıdır.cunku ınsan oglu iki cınsıyette yaratıldı ve bu dunyanın surdurlmesı ınsanoglunun yaşaması için gereklıydı..özgurluk ama bır yere kadar olmalı özgurluk.eger cevrene zarar verıyorsan bu özgurluk olamaz .bazen ınsanlara fıkır olarak zarar verıırsın bazen de fiili olarak buda fıkır olarak zarar verıyor..dusman falan degılım eşcinselelre ıstedıklerı gıbı yasayabılırler ama buda bır gercektır bilimsel olarak bır dusunun bakalım cogunlugun ileriki bir zamanda eşcinsel olduklarını bunu eşcinseller bile kabul etmeyecektır.bundan emin olabilirsiniz.NOT :DMİN ÇOK ÖZÜR DİLEYEREK SORUYORUM MASUM BİR SORU SADECE SENDE EŞCİNSELLİK VARMI AFFINA SIGINIYORUM SORDUGUM İÇİN UZUN ZAMANDIR MEREK EDIYORDUM AMA BIR TURLU SORAMDIM

    ADMİN: HAYIR KESİNLİKLE EŞCİNSELLİK YOK BENDE.. AMA AYNI KESİNLİKTE, HOMOFOBİKLİK VE EŞCİNSELLİĞİN DOĞAYA AYKIRI OLDUĞU FİKRİYLE DE HERHANGİ BİR ALAKAM YOK. TAM AKSİNE BİLİMSEL OLARAK ÇOK NET BİR ŞEKİLDE BİLİNMEKTEDİR Kİ; EŞCİNSELLİK İNSANLARIN İLK ATALARINDAN TUTUN DA DOĞADAKİ HEMEN HER TÜR CANLIDA VAR OLAN VE YADSINMASI, İNKAR EDİLMESİ OLANAKSIZ BİR DURUM.. AYRICA BU DURUMUN VAROLMASI EĞER SÖZ KONUSU TÜRÜN (BURADAKİ TÜR İNSANOĞLU) YOK OLMASINA NEDEN OLACAKSA, BU BİLE DOĞANIN TEMEL BİR DİNAMİĞİ OLARAK GÖRÜLMELİ.. YANİ DOĞAL SELEKSİYON DA DİYEBİLİRİZ..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
    • Tozmik dedi ki:

      Önder Tozmiği bile rayından çıkardın la.bi daha yorum yapmıcaktım yeminle ama son bi kere yapayım.AYRICA ile başlayan cümleye kadar sölediklerinin tamamına katılıyorum.ondan sonrasına katılmıyorum :) Homofobikte değilim Eşcinselde değilim.Ancak Eşcinsellik yüzünden insanların yok olması Doğanın temel bir kuralı bence değildir.hani insanların Deprem,Sel gibi doğal afetlerden ölmesiyle aynı şeyde değildir.çünkü doğal afetler insanların kontrolü dışında olur.Eşcinsellikte kontrol mekanızması insanın beynindedir.hani burda eşcinsellik doğal yollardan (doğuştan) yani hormon bozukluğundan meydana geliyorsa sana gene katılırım.Ancak sonradan kazanılan tipte bir Eşcinsellikse (sapkınlıksa) görüşüne katılmam münkün değildir.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    • filmkolik dedi ki:

      Yıl 2017 hala Homofobikler var dünyada. Ve istatistiklere bakılırsa Homofobik olan insanların %70 i gizli eşçinseller:) Film gayet başarılı, eğer arabistan kafasındaysan izleme zaten git oraya orda yaşa Yallah yallah…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 2 votes)
    • Tulpar dedi ki:

      Amerika’da, Kanada’da eşcinsel çiftlerin 2’şer 3’er çocuğu var. Yıl olmuş 2017, konuşulan konuya bak! İnsan klonlanan dünyada insanoğlunun sonu gelmez merak etmeyin. Ayrıca eşcinsel temalı filmler genelde izlenmeye değer nitelikte oluyor sanatsal olarak. Bu bile rahatsızlık veriyor birilerine (onlar saygılı, hoşgörülü; yerseniz) Semavi dinlere mensup olanlar kendileri gibi inanmayan, yaşamayan herkese tehlike olarak bakar. Eşcinsellerin olduğu gibi yaşama özgürlüğü olmadığı bir dünyada eşcinselliği bile kendi özgürlüklerine tehlike olarak görenlere ben saygı falan duymam, savaşırım :)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 4 votes)
    • serdal dedi ki:

      Admin sende adamin abuk subuk fantazili sorusuna cevap vermissin.Zaten adam dogru durust bir sey yazmak istiyorsa ismini yazar ismi jiyan degilse tabi.En buyuk ibnelikler baski altinda daki toplumlarda cikar .Ornegi bir dunya gidin arap ulkelerine veya dini anlamda yonetilen tum toplumlara diz boyu carpik iliski mevcut .Subyancilik ,oglanlik ,tecavuz ,ibnelik her bok var .gizli gizli yapiyorlar bunu .Bu nedenle carpiklik sapiklik had safhada .Ozellikle arap toplumuna bakin ne sapiklik istersen var .Bunu ben demiyorum yasamis gormus tanidigimiz dunya insan var .Devletler kontrol altina almak zorunda fakat baski ile degil ,baski baska bir sapikligi dogurur.Jivan arkadas admin admin oldugundan sana kibarca cevap vermis .Sen kimsinde ulu orta sacma sapan sorular soruyorsun.Admini tanidigimdan veya korudugumdan degil.Kime desen bu lafi kavga sebebi sayar .Biraz saygili ol insanlara .

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
    • @kin1984 dedi ki:

      Ah be Jiyanım ah.Hani bir de bilimden söz ediyorsun ya.En iyi bilimadamları yabancılar olurken,siz burda hiç bişi bilmeden,araştırmadan okumadan kendi kafanıza göre yorum yapıyorsunuz ya.Bayılıyorum.Bizim toplumun büyük sounlarından bi tanesi.
      Bu bir ne seçim,ne bozukluk,kırıklık,ne de hatadır.Eşcinsellik bir durumdur.Çoğunluğun hetero olması,onun anormal olduğunu göstermez.Dünya oluşumundan beri,bunu belirli canlılarda sunmaya devam etti,edecek.
      DİKKAT,hani diyorsunuz ya nüfus yok olacak diye.BİR,erkek eşcinseller menilerini kadınlara verip,belli ortamda üreme sağlanabilir.İKİ,dünyanın hiç bir döneminde eşcinsellik nüfusun %10 undan fazlasını geçmemiştir.İçiniz rahat olsun.
      Doğanın ayarlarıyla oynamayın,vardır bir bildiği.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  6. sezgin dedi ki:

    eşcinselliğin yani halk arasındaki deyimle ibneliğin bir hastalık olduğunu anlamayıp da, “yıl 2017 olmuş…” diye başlayan cümleler kurmak da bir başka ruhsal bozukluğun açığa vurulmasıdır. tamam be arkadaşlar, siz münasip yerlerinizi hemcinslerinize açıp da, tıbben “sapıklık” olarak görülen hastalığınızı afişe etmek istiyorsanız edin. fakat bunun bilimsel olarak da kanıtlanmış bir hastalık olduğunu inkâr etmeyin bari.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  7. Hadiye dedi ki:

    Eşcinsellik bir hastalıksa neden küfür etmek ihtiyacı duyuyorsunuz ki… Onlara şefkatle yaklaşmak gerekmez mi bu durumda? Kanser olanlara, kalp damar hastalarına, vs. “orospu”, “pezevenk” demiyoruz, eşcinsellik hastalığına yakalanmışlara niye “ibne” diyoruz?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
    • emre dedi ki:

      bencede eşcinsellere saygı duymalıyız sonuçta istemeden yakalandıkları bir hormon bozukluğu bu durum

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: -2 (from 2 votes)
      • Tozmik dedi ki:

        Arkadaşlar % 60’ı hormon bozukluğundan kaynaklansada %40 sonradan gelişen sapkınlık tipindedir.yani düşünsel bir beyin rahatsızlığı.bildiğimiz hastalık değil.düzgün şekilde düşünememe beynin şeytani bölümünü devreye geçirmekten kaynaklanıyor.Önder’in Eşcinseller yüzünden Dünyanın yok olmasının normal olması gerektiğini belirten örneğine bu sebepten karşı çıktım.tamamı hormon bozukluğundan olan bir hastalık değil bu.ne bilim mesele kız arkadaş bulma konusunda sıkıntı çeker pek yakışıklı değildir.Mecburen bu seçimi yapmak zorunda kalır.çünkü insanlarda mutlaka bir cinsel kimlik olması gereklidir gibi görürler.ama bence böyle bir zorunluluk yoktur.illa seks yapması bana göre gerekmez.çünkü mastürbasyon gibi yolları var.kız beceremio diye erkek becermesi yada erkeğe becerilmesi gerekmez.kendi kendinide tatmin edebilir.bu cinsiyetsiz olduğu anlamına gelmez.zaten cinsiyet kadın ve erkek olarak vardır.Eşcinsellik bir cinsiyet değildir.Cinsel seçimdir.Hormon bozukluğundan kaynaklanıosa saygı duyulması gereken bir cinsel seçimdir.ama Beynin sapkınlığa uğramasından kaynaklanıyorsa psikolojik tedavi görülmesi gerekilen bir rahatsızlıktır.Deli olunca atarsın Deliler evine ama Eşcinseller için böyle bir kurumda yoktur.burda kurunun yanında yaşta yanıyor.çünkü insanlar hormon bozukluğundanmı yoksa sapkınlıktanmı kaynaklanan tipte eşcinsellik olduğunu bilmeden önyargıyla eleştiriyor.işte bu homofobikliktir.işin psikolojik boyutunu düşünüp ona göre yaklaşmak lazım.Sapkınlıktan kaynaklananlarda dışlanmalı demiyorum ama ciddi bir psikolojik tedavi görmelidirler.Zaten tamamı hormon bozukluğundan kaynaklansa Eşcinsellerin çoğu Travesti olurdu.Travestilerin çoğu hormon bozukluğundan müzdarip Eşcinsellerdir.Eşcinsellerin çoğu gaydır.yani Travesti olmayan tiptedir.ama onlarında yarısından fazlası hormon bozukluğundan dolayı eşcinsel olmuştur.Transeksüellik apayrı bişidir.o Cinsel tercih değil Cinsel seçimdir.yani kadın olmak istemiştir.Transeksüellik eşcinsellik değildir.çünkü artık onun cinsel tercihi bellidir.eskiden olduğu şeyi tamamen reddetmiştir çünkü.hatta erkeklerin Transeksüellerde ilişkiye girmesi bayanlarla ilişkiye girmesi kadar doğaldır.çünkü onlara pembe nüfus cüzdanı verilir.ama çok sayıda yoklardır.çünkü hem ameliyat parasına kıyamazlar hemde eski cinsiyetlerinin tamamen ortadan kaybolacak olması onları çük düşündürür.bide Transeksüel ameliyatları biraz risklidir.istedikleri gibi sonuçlanmayabilir.bundanda korkarlar.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 0 votes)
  8. Hadiye dedi ki:

    Ah keşke Tozmik kardeşin elindeki ölçü kabından bizde de olsa… Ama Tozmik kardeş “beyin” denen organın da tabiatın bir parçası olduğunu, hormonların beyni korkunç bir şekilde etkilediğini, yani hormon ayrı beyin ayrı diye bir şey olmadığını bilmeden giriyor laboratuvarına galiba. Kız arkadaşı olmayan erkekler “acaba gay mi olsam” diye geçirmezler herhalde akıllarından. O zaman kız arkadaşı olmayan erkekler o arada gay vs. olurdu, kız arkadaş bulunca da yine hetero olurdu. Şu iki noktayı da ekleyeyim; kadınlar da ameliyatla erkek olurlarsa onlara da “transeksüel” deniyor, bir de nüfus kağıtları aynı renk olacak çok yakında:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  9. Tozmik dedi ki:

    Beyin ile Hormonları ayırarak değerlendirdim aynen.Hormonların Beyni etkilemesi yönünden değil ordaki bahsettiğim olay.o dediğinzi zaten %60’ın içinde olan eşcinseller.burda tamamen ortada birşey yokken beynin normalden sapması.%40’ı malesef böyle.ama bunun altında mutlaka atan nedenler vardır.bununda çaresi psikologlardır.o şekilde çözülme şansı vardır.diğer konuya gelince lezbiyenlikteki durum farklıdır.orda kızlar erkek arkadaşı tarafından terkedilme yada terkedilme korkusu bide o şeyin içine girme acıtma korkusundan dolayı bu yolu seçiyorlar.Erkeklerin durumu gibi genelde pek hormonlardan kaynaklanmıyor yani kızlarda.Korkulardan ve Endişelerden kaynaklanıyor daha çok kızlarda.bide Biseksüellik olayı var.esas akıl sorunu budur işte.bunu psikologlarda çözemez benim kanımca.çünkü adam hem erkeklerle yapmaktan hemde kızlarla yapmaktan hoşlanıo.hani bu denemek için aradaki farkı görmek için 1 kereye mahsus yapılabilir ama sürekli hale geliyorsa akıl rahatsızlığıdır.ki bu psikologlarında düzeltebileceği tipte bir sorun değildir.Biseksüeller bu toplumca gerçekten asalaktır.bu konuda biraz homofobiğim.sen neden hem erkekle hemde kadınla yatmayı seversinki.burda kişi kendi cinsel kimliğini bulamamıştır.bu çok tehlikeli bir durumdur.Travestiler mesela hem yapmaktan hemde yaptırmaktan hoşlanır ama bunu hemcinsiyle yapar sonuçta.yani Eşcinselliğin kuralına aykırı bir durum yok burda.ama Biseksüelliğe bence Önder bile karşıdır sanırım :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
  10. Tozmik dedi ki:

    Bir konuyu atladım.Kadının erkeğe dönmesinden bahsettiniz bide.o çok istisnai bir durumdur.dediğim gibi kadınlardaki eşcinsellik durumu genelde hormonlardan kaynaklanmaz.hatta onların hormonlardan kaynaklanma olayı sadece % 20 dir.kızlar genelde erkeklere güvenmeme,birleşme korkusu gibi nedenlerden o yolu seçiyor.erkeğin kadına dönüşmesiyle kdının erkeğe dönüşmesi aynı şey değildir.erkek dönüşünce gerçek anlamda kadın olur.çünkü üreme hücresini geri dönülmez bir şekilde kaybetmiştir.artık zerre kadar erkeklik duygusu hissedemez.kadınların dönüşümü öle değil.o tamamen psikolojik.kadından erkeğe dönenler hormon bozukluğundan dolayı döner.ancak üreme hücrelerine zarar verilmez.sadece oraya tatmin olması açısından takma bir alet yerleştirilir.bu tamamen psikolojik tatmin için yapılan bir eylemdir.burdaki alet gerçek bir alet değildir.içinde etten yapılma değildir yani kadınlar hiçbir şekilde spermde taşımaz.ama erkelerin dönüşümünde spermler tamamen yok edilip sil baştan bir vajina yapılmaya çalışılıyor.ameliyatları genelde risklidir.kadında tek farkı doğurganlığı olmaz erkeğin.bunların ne olduğu bilinse zaten homofobiklerin oranında ciddi bir azalma görülür.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
  11. yAKUP dedi ki:

    Cok basit ve zorlama bir film. Konu cok daginik ve biraz gercek üstü. Kulagi arkadan dolanarak göstermek gibi bir sey. Begenmedim, Film bittiginde sunu dedim kendime: “Noldu simdi?“ :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. Hadiye dedi ki:

    Hayatın sorusu çok iyi çalıştığın yerden gelmez inşallah Tozmik kardeş… Başka ne diyeyim:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  13. Önder İstnbL dedi ki:

    Filmin dopdolu senaryosu, gerçekçi kurgusu ve samimi oyuncuları ile tekrar tekrar izlenebilir nitelikte. Birçok karakterin hayata bakışı ve hayatı yaşama şekli birlikte verilmiş. Homofobinin kaynağına inmenin dışında insan-ilişki sorgulaması da yapıyor. Herkesi yaşadığı hayatın sorgulamasına götürüyor. Bireysel bakış dışında toplumsal ifadeler taşıyor. Filmin tek kusuru karakterlerin iyi ya da kötü olmaka belirginleşmesi. Karakterler siya beyazı temsil ediyorlar. Bunun dışında bu kadar çok hikayenin, farklı karakterin iç içe geçerek tek kurguda toplanması muhteşem. Bu siteye bu tarz filmlere yer açmaya devam ettiği için tüm içtenliğimle teşekkür ederim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. Hadiye dedi ki:

    Erkeklerle kadınlar arasındaki kanlı iktidar savaşlarına, her iki cinsin de birbirini ezmek için ellerinden geleni ardlarına koymadıklarına bakılırsa homofobik değil de heterofobik olmak daha anlaşılır değil mi?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. @kin1984 dedi ki:

    Jiyan’a cevap vermekten filme yorum yapamadım.Ya bence bir şeyler eksik.Ben iki genç arasındaki o duyguyu hissedemedim.Farklı kişileri,farklı açılardan görüyoruz.Ama anlatılmak isteneni karşıya geçirmekte sıkıntı var.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]