Her Şey Aşktan Yerli Film izle

19 Nisan 2016
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.3/10 (181 votes cast)

hersey_asktan

-Her Şey Aşktan 2016 Türkiye / Yerli Film-

Yerli Puanı: 5.6/10
Tür: Romantik, Komedi
Yönetmen: Andaç Haznedaroğlu
Oyuncular: Hande Doğandemir,
Şükrü Özyıldız, Mithat Can Özer
Süre: 1 saat 44dakika

Pelin, bir mağazada kasiyer olarak çalışan ve evlilik arifesindeki genç bir kadındır. 3 yıldır beraber olduğu sevgilisi İlker’i hayatının aşkı olarak görmektedir. Tüm bu koşturmaca içerisinde nikaha sadece 10 gün kala İlker’i beraber yaşayacakları evde bir kadınla basar. İlker’in özürlerini kabul etmez; ayrılık acısını atlamak için en yakın dostlarıyla onlarca şey dener. Tam da aynı günlerde baterist Burak karşısına çıkacaktır.

Son dönem romantik Türk filmleri içinde beğenilen yapımlardan olan filmi sizlere sunuyor; iyi seyirler diyoruz.

OK.ru HD

Mail.ru HD

VK HD

OpenLoad HD

FİLMİ, OPENLOAD SİTESİNDEN HD KALİTEDE İZLEMEK VEYA İNDİRMEK İÇİN BU YAZIYA TIKLAYINIZ.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.3/10 (181 votes cast)
Her Şey Aşktan Yerli Film izle, 7.3 out of 10 based on 181 ratings


Toplam 13 Yorum Yapılmış.

  1. Lanetolasısenaristler diyor ki:

    yav ben anlamıyorum bu son zamanlarda yapılan romantik komedi türündeki “TÜRK” filmlerini.
    Hep kolaya kaçıyoruz ve bizim millette bu tür saçma filmlere gidip yapımcıların cebini dolduruyor.
    Bu filmde verdiği mesaj nedir ne anlatmak istiyor? Açıkçası sinema sektrörümüzde BKM gibi saçma sapan filmler yapan bir yapım olduğu müddetçe adam akıllı ne bilim kurgu yaparız ne de aksiyon sadece ROMANTİK KOMEDİ den başka bir şey yapmayız (ömür boyu).

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +23 (from 27 votes)
  2. Derya Isildak diyor ki:

    Masal gibi film.. Guzel eglenceli…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -11 (from 13 votes)
  3. siyach diyor ki:

    Afişi bak çay demle:)))) romantik komedi diye bir tür yoktur, sinemada tür yoktur aslına bakarsan. senaryonun, (bir metnin, bir hikayenin) belli kurallar çerçevesin de (kurgu vs) filme alınışı vardır. içerisin de her türlü konuyu, olayı barındırabilir. sinema sinemadır, film film, bu kadar basit.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 15 votes)
  4. özlem diyor ki:

    Romantik komedi sevenlere, şiddetle tavsiye edilir …Çok tatlıydı ^_^

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -10 (from 10 votes)
  5. eliffffff diyor ki:

    Boş zaman geçirmek için izlenebilir :) Filmi izledikten sonra çok aydınlanmayı falan beklemeyin çünkü basit bir konusu var. Ama benim anladığım başkaları için kendinizi değiştirmeyin. Bazen sizin gelecek olarak gördüğünüz şey aslında hiç istemediğiniz bir şey olabilir. Hayatta seçimleri dikkatli yapmak gerekiyor… Aktörleri sevdiğim için ben beğendim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  6. ahmet diyor ki:

    türk sineması eşkiyadan sonra dağıttı birde ağır roman var o kadar başka yok kaç yıldır güzel bir film izleyemedik

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 7 votes)
  7. Melisa diyor ki:

    Iyi bir is yapmayi calisilmis ama OLMAMIS.

    Yine de Elif in dedigi gibi Aktorleri seviyorsaniz izlenebilir….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  8. briseis diyor ki:

    gayet tatlı güzel işlenmiş bir romantik komedi izleyin keyifli zaman geçirirsiniz.kötü falan diyen arkadaşlar romantik komediden ne bekliyosunuz merak ettim doğrusu.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  9. irfan demir diyor ki:

    gayet güzel bir flim aileyle seyredilir

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  10. odun diyor ki:

    Sonu çok güzel be çok duygulandım bir odun olarak

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  11. sasuska diyor ki:

    emeğine sağlık

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  12. Hilal diyor ki:

    ayyyyyyyy bayıldııııııımmm ,ayyyyy şükrüüüüüü sen nesin öyleeeeeeeeeeeee

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  13. CesmeliAli diyor ki:

    hayatımda izlediğim en saçma filmlerden biriydi tşklr..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]