Mükemmel Uyum 2 – Pitch Perfect 2 Film izle

28 Temmuz 2015
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.4/10 (115 votes cast)

pitch_perfect2

-Mükellem Uyum 2 / Pitch Perfect 2 2015 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.9/10
Tür: Komedi, Müzik, Gençlik
Yönetmen: Elizabeth Banks
Oyuncular: Anna Kendrick,
Rebel Wilson, Hailee Steinfeld
Süre: 1 saat 55dakika

Kadınlardan kurulu ve kimsenin umut bağlamadığı müzik grubu, Lincoln Center’daki faciadan sonra yeniden bir araya gelir. Bu kez, Amerika’nın daha önce hiç kazanamadığı bir uluslararası yarışmaya girmeye karar verirler. Zorlu ve eğlenceli bir mücadele başlayacaktır.

Elizabeth Banks’in yönettiği ve ilk filmiyle de beğeni kazanan yapımı sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.


Part 1

Part 2

Mail.ru HD

VK HD

VideoMega HD

FİLMİ, VİDEOMEGA SİTESİNDEN HD KALİTEDE İZLEMEK İÇİN BU YAZIYA TIKLAYINIZ.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.4/10 (115 votes cast)
Mükemmel Uyum 2 - Pitch Perfect 2 Film izle, 7.4 out of 10 based on 115 ratings


Toplam 6 Yorum Yapılmış.

  1. anonim diyor ki:

    haci bu ne yaw… bildigin cöp…tek kelimeyle kötü…cift kelimeyle cok kötü…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -11 (from 17 votes)
  2. anonime cevap diyor ki:

    MÜZİK SEVERLER KESİN İZLESİN HOŞ OLMUŞ
    NOT: aşağıdaki notu okumak sıkabilir şu anonim deden arkadaşa yazdım sadece :)…

    yahu anonim dünyada birton değişik konuda ve çizgide film var tamam adamlar kült bir film çekmemişler ama kendi içinde ağlenceli ve kaliteli , bumu kaliteli diyeceksin evet bu kaliteli sen bukadar güzel sesi olan insanları toplayıp filim yapmak birton kaleoğrafi ile uraşıp onları çekmek kolay sanıyorsun ama değil be canım . GÜNÜMÜZDE GÖRSELE EFEKTE ŞAHŞAHAYA OKADAR ÖNEM VERİLİR OLDUKİ FİLİMLERDE DİZİLERDE ARTIK KİMSE KONUYU UMURSAMAMAYA BAŞLADI , tamam konu abidesi bir film değil ama keyifliydi. neyse uzattım yahu isminden belli bu film çerezlik bir film e kardeşim film seçmeyi bilmiyorsun açmışsın anasayfada nevar bakim ha şu varmış izlim bari diorsun yahu ben bile film izlemeden önce en az 50 60 filme bakıp karar veriyorum hatta geçen abarttım ana sayfada 200 küsürmü ne filme tek tek baktım sanırım 1 saat film seçtikten sonra yoruldum hiç bişey izlemedim :D ha bu filmi nedenmi izledim 1. yi izlemiştim ve şarkıları çok hoş coverladıkları için bunuda izlenilebilir buldum :) müzik severler kesin izleyin…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +7 (from 11 votes)
  3. ayşe diyor ki:

    birincisi kadar güzel olmasa da seri devamı olduğu için sevdim idare ederdi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  4. ahem diyor ki:

    yaa ben şarkıyı çok beğendim film bittiğinden beri dinleyip duruyorum jessie j de aynı şarkıyı harika söylemiş mükemmeldi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  5. shalala diyor ki:

    ADMİN filmi izlemedim ama gfilmin adı yanlış yazılmış onu uyarayım istedim:
    “MÜKELLEM UYUM” = “MÜKEMMEL UYUM” .

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  6. Cici diyor ki:

    İlk filmi izleyenler bunu da kesinlikle izlesin. İlk filmi izlemeden burayı açtıysanız da önceden ilkini izleyin sonra bunu izleyin seri filmler diğer türlü sarmaz ve üstteki arkadaş gibi “çöp” gibi saçma yorumlar yapabilirsiniz… Her neyse ben ilk filmi de çok beğenmiştim bunu da çok beğendim. Acapella sahneleri, şovlar vs. bu film de daha çok hoşuma gitti. Devam filmi de gelecek gibi sonu bağlanılabilir bitti. Gayet akıcı, hiç sıkmıyor izlerken. Müzikal ve Gençlik türünde oldukça başarılı filmlerden. Tavsiye ederim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +5 (from 7 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]