Peşimdeki Şeytan – It Follows Film izle

10 Mayıs 2015
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.0/10 (144 votes cast)

it_follows

-Peşimdeki Şeytan / It Follows 2014 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 7.4/10
Tür: Korku, Gizem
Yönetmen: David Robert Mitchell
Oyuncular: Maika Monroe,
Keir Gilchrist, Olivia Luccardi
Süre: 1 saat 40dakika

Jay, yaşıtları gibi günlerini yakın arkadaşları ve ailesiyle geçiren sıradan bir gençtir. Bir gün hoşlandığı gençle birlikte şehir dışındaki bir harabeye gider ve sonrasında kendini baygın vaziyette bulur. Jay’in sıradan hayatı bu an itibarıyla deneyimlemeye başladığı tuhaf sanrılarla kabusa dönüşür. Peşinde birileri ya da bir şeyler tarafından izlendiğine emindir ve arkadaşlarıyla bir araya gelip kendini izleyen ürkütücü şeyden kurtulmanın bir yolunu bulmak zorundadır.

Vizyonda henüz gösterime giren ve gerilim düzeyi yüksek bu yapımı sizlerle paylaşıyor, yorumlarınızı bekliyoruz. (+18!!)

NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.



VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.0/10 (144 votes cast)
Peşimdeki Şeytan - It Follows Film izle, 6.0 out of 10 based on 144 ratings


Toplam 34 Yorum Yapılmış.

  1. Yeb diyor ki:

    Biliyorum çoğu kişi ağız bükecek bu yapıma. Hatta vakit kaybı ya da ‘izlediğim en saçma film!’ gibi klişe yorumlar yapacaklar. Eğer türünün müdavimlerindenseniz son zamanlardaki en doyurucu filmlerden birisiyle karşı karşıyasınız. Gerçi korku yönünden ziyade gerilim daha ağır basıyor ama filmi tatmin olmuş bir şekilde bitiriyorsunuz.(Bazıları için final sahnesi hariç) Kısaca oyum tam da imdb puanı olan 7,5/10

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +9 (from 19 votes)
  2. Tozmik diyor ki:

    Kült bir filmle karşı karşıyayız.Son Durak’tan beri böylesini görmediniz.Bu film anlatılmaz yaşanır diyerek lafı fazla uzatmayacağım.son 10 yılın en iyi Korku filmleri listesinde ilk 10’a gireceği kesin olan film devamı olması beklenen filmlerden…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 18 votes)
  3. cenk diyor ki:

    hic atip tutmayin bu film iyi diye,bence kesinlikle degildi,5 cocukla film yapmislar.3/10

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -4 (from 18 votes)
  4. AlbinoMakak diyor ki:

    Yolu bu topraklara düşmesin… O gecelikle sağda solda gezerken yaşlıymış, şeytanmış dinlemeden ırzına geçip dere kenarına atıverirler valla.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +8 (from 14 votes)
  5. Cgl diyor ki:

    bencede korku filmleri arasında iyilerden bir tanesi , doyurucu bir film , izlerken zaman hızlı geçiyor

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  6. ekol diyor ki:

    Türü seven ve sıkı takip eden biri olarak filmi beğendim. Tedirgin edici bir film olduğunu söyleyebilirim. Film müzikleri 1970’lerde çekilen Türk filmlerinin müziklerine benziyordu. Oyuncular gençti ve filmin bütçesi kısıtlıydı. Buna rağmen ben istediğimi aldım ve filmi tavsiye ediyorum.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +6 (from 8 votes)
  7. jordan123 diyor ki:

    Filmdeki cep telefonu falan kullanılan 1-2 sahnedeki çıkarın, yapım tarihine de 1978 yazın kimse şüphelenmeyecektir. Çok enteresan bir atmosfer oluşturmuş yönetmen. Depresif, iç bunaltıcı bir havası var filmin. Değişik bir film olmuş yani sinemaseverler asla atlamasın bu filmi. Benim puanım 10/8 Ama şunu da eklemeliyim sinemadan tek istediği eğlenmek, güzel vakit geçirmek olanlar bu filmi hiç sevmeyecektir. O yüzden 10/3 verenler de şaşırtmaz beni.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +6 (from 6 votes)
  8. cenk diyor ki:

    aslinda 3 /10 bile cok verdim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 8 votes)
  9. cemil diyor ki:

    sonunu anlayan var mı?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
    • Tozmik diyor ki:

      AŞAĞIDAKİ YORUM FİLMLE İLGİLİ İPUCU (SPOILER) İÇEREBİLİR. FİLMİ İZLEMEDEN OKUMAYINIZ. (ADMİN)

      Lanet çocuğa geçti filmin devamı var üstad.Filmin başında ölen kız bana göre kıza laneti geçiren adamın barda tanıştığı kız.devamında hepsi açığa çıkacak.Beyninizi biraz zorlarsanız ne kadar muhteşem film olduğunu anlayacaksınız.Dikkat ederseniz gençlerin hiç ailelerini göstermiyor film.her yönden gizem var filmde.Müzikler müthiş.o ölü insanlarda önceden lanetten etkilenen ve bu dünyada ruhları sıkışıp kalmış öteki dünyaya ulaşmak için bu dünyadaki lanet bulaşan kişileri öldürerek amaçlarına ulaşmaya çalışıolar.2.filmde herşey açığa çıkacak merak etmeyin.Anlaması çok zor bir film kabul ediyorum.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 7 votes)
      • Cadi Avcisi diyor ki:

        ADMİN UYARI: AŞAĞIDAKİ YORUM, FİLMLE İLGİLİ İPUCU (SPOILER) İÇERMEKTEDİR. FİLMİ İZLEMEDEN OKUMANIZ TAVSİYE EDİLMEZ.

        Bence filmin başında ölen kız Hugh’un-yani laneti biizm kıza geçiren çocuğun kız arkadaşıydı. hatta playboy dergisinin içinden çıkan fotoğraf da 2sinin fotosuydu. Hugh bizim kız Jay’le takılırken sinemada sarı elbiseli kızı görünce şok oldu, çünkü laneti başından savdığını düşünüyordu, ancak filmin başındaki kızın öldüğünden haberi yoktu. Lanetin ona geri döndüğünü anlayınca apar topar Jay’le yatmaya karar verdi.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: +2 (from 4 votes)
  10. önemsiz diyor ki:

    Tozmik’i okumasam negatif ağırlıklı yorum yacağıdım:)) Çünkü bir hayli beklentimi yüksek tutarak izledim; tv de filan duymuştum.. Ama tatmin edici bulamadım elbette.. Neyse ki Tozmik ‘in yazdığı gibi, bekleyelim ve sabredelim 2. si olacak galiba.. Hoş bilen için o görünenler bizim dinimizde; cin’dirler ve okuduğumuz koruma dualarıyla esameleri bile okunmaz, ve onlar bizi gördükleri yerde kaçarlar:)) Meraklısı için sanırım SİCCİN adlı türk filmine yaptığım yorumdaki linkleri tıklayın..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  11. berk diyor ki:

    şizofrene bağlamış gençlik…bundan 20 yıl önce iş yaparmış belki de günümüze çok zayıf kalmış sonlara doğru güldüm hatta ;)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  12. mehmet diyor ki:

    çok saçma bir film 18 yanida dersen o da yok

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 5 votes)
  13. onur diyor ki:

    sadece müzikleri için bile izlenir bence.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  14. cemil diyor ki:

    oscar ödülüne aday bir filmle karşı karşıyasınız. hala farkında değilmisiniz ?
    son 100 yılın en iyi korku gerilim filmleri listesinde ilk 5000 e girer.
    izlenmez, yaşanır, ancak yaşarken dikkat edelim, bizede bulaşmasın meret

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  15. barış74 diyor ki:

    sürükleyici bir film. beğendim. farklı ve ürkütücü rahatsız edici.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. melek diyor ki:

    ne diyim bilemedim ki …:)
    kötü desem kötü degil.iyi desem iyi değil…
    ikincisini güzel bağlamaları gerekir.gerilim hakkaten var ama

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. Zafer diyor ki:

    Zorla 6,5

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. fenerliyim diyor ki:

    kesinlikle izlemeyin, hem yerli hem gavur parasıyla 5 kuruş etmez

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 6 votes)
    • Kamile diyor ki:

      Bir Fenerlidende ancak bu beklenirdi.Şampiyon Cimbom senin dediğine kim inanırki:)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 9 votes)
  19. jaja diyor ki:

    yahu en bazı arkadaşlar demişki en korkunç ilk 10 na girer. Onlara sormak istediğim şu hangi korku filminde hayaletler silahla kafasından vurulup öldü? Bana bunu bi cevaplaın beyler gözünüzü seveyim. Yani şu filme korkunç bile diyebiliyosanız bence bilim kurgu izlemelisiniz mi insanları yanlış yönlendirmeyin. Ayrıca filmdeki cinsel sapkınlık mide mi bulandırdı. Kız hayasızca bi ona veriyo bu buna oh ne alaka memleket böyle saçma bişi görmedim daha ben. Puanım kesinlikle 1-10. 1 bile fazla o derece iğrenç sapkın ve saçma bir film.Tekrar söylüyorum bu filme korku filmi diyebilen korku filmi katagorisinden bi zahmet çıksın rica ederim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 11 votes)
    • Mahmut diyor ki:

      Kız ona buna veriyür ahlakımız bozuluyür izlemeyin mümin kardeşlerim hüloğğğğğğğ

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +2 (from 4 votes)
      • verderveremem diyor ki:

        kız hayasızca bi ona veriyor bi buna veriyor ohh ..diye cümle kuran adam , senden benden daha sapıktır merak etme mahmut kardeş! kurduğu cümlenin argoluk derecesine bakarmısın? filmi sonuna kadar izleyip tavan yapmış taa buralara kadar taşmış ..

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0 (from 6 votes)
  20. jelly diyor ki:

    cinsel yolla bulaşan lanet….. bu ne be, izlemeyin, zaman kaybı. imdb puanına şaştım kaldım.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  21. gecem24 diyor ki:

    benim anladığım, en son birlikte olduğu çocuk abazalıkdan hayalet görmeye bile razı oldu. müziklerde ecstasy nin ölüm tribi
    enteresan bi film..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. sex diyor ki:

    Böylebi b.k. filim görmedim konusunu bile anlamadım bizim Türk yapımı bile bunun yanında oscarlik

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  23. Kenan Bezgin diyor ki:

    Güzel düşündürücü o ürkütücü değil. Ne kadar korku tartışılır ama filmin akıcılığı ve heyecanı size filmi izlettiriyor müzikleride çok başarılı ancak puanını hak ediyormu buda tartışılır..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. Tayfun Güzel diyor ki:

    Film durağan korku barındırmıyor gizem sıfır :D film basından sonuna kadar acık boş vakit kaybı yok oscarlıkmış yok bilmem neymiş fasafiso film berbat

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. ASE diyor ki:

    FİLM SADECE SEKS ENDEKSLİ KORKU FALAN SIFIR SAKIN İZLEMEYİN VAKİT KAYBIII !!!!!!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  26. kamyoncuhaydar diyor ki:

    la olm şunu bizim Türkler çekse geçmediğiniz billur kalmaz, baktım da burda yok son yılların en iyi ilk 10 filminden biri, yok kült korku/gerilim falan diye methiyeler düzülmüş. bizi mi trollüyonuz anlamadım ki… he evet biz malız anlamadık filmi(!) korku gerilimin nesini anlayalım yahu, adı üstünde… neyse ki olumsuz yorumlar daha ağırlıkta…

    gerilim korku bekleyenlere not:
    ***SPOYLER***
    filmde korkulacak hiç bir unsur yok, iki üç tane farklı tipin kızı takip sahnesi, silahla bunları vurma komiklikleri ve ona buna veren gençlik…
    ***SPOYLER***

    admine not: site harika, bazı hadsiz yorumlara yaklaşımın da aynı şekilde :) uzun zamandır burayı takipteyim ama maalesef şu gudubet filmle buraya ilk yorumu yazmak nasip oldu, devam ederim artık :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  27. theseus diyor ki:

    İlginç konusu var. Ama düşük bütçeli ve neden-sonuç açıklaması yok .Bu bir film. Dizi değil ki devamı için bekleyelim..İzleyecek olanlar için zaman kaybı..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  28. Zafer diyor ki:

    Gayet başarısız

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]