Starry Eyes 2014 Korku Filmi izle

25 Kasım 2014
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.4/10 (130 votes cast)

starry_eyes

-Starry Eyes (Parlak Gözler) 2014 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.2/10
Tür: Korku
Yönetmen: Kevin Kolsch, Dennis Widmyer
Oyuncular: Alex Essoe,
Amanda Fuller, Noah Segan
Süre: 1 saat 38dk

Sarah, iş hayatına atılmakta olan umut dolu genç bir kızdır. Mutlu bir hayatı ve iyi bir arkadaş grubu vardır. Sarah’ın hayali, Hollywood’da sinema oyuncusu olmaktır. Bunun için başvurduğu bir firmada sözleşme imzalar ve deneme çekimlerine katılır. Ancak yaptığı bu sözleşme onu korkunç ve ölümcül bir oyunun içine dahil eder.

Aktris olmak isteyen bir kadının başına gelen korku dolu olayları konu edinen bu filmi sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

HAK SAHİBİ FİRMADAN GELEN TALEP DOĞRULTUSUNDA FİLM, SİTEMİZDEN KALDIRILMIŞTIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.4/10 (130 votes cast)
Starry Eyes 2014 Korku Filmi izle, 6.4 out of 10 based on 130 ratings


Toplam 32 Yorum Yapılmış.

  1. Tozmik diyor ki:

    Satanizm Hakkında Yapılmış En Dehşet Filmlerden Biri…Kan Dondurucu.+18 olduğu kesin olan film bence +25 Kategorisi olan film listelerine göz kırpıyor.ama sapkınlık yok bu filmde sadece dehşet var. Ruhunu Şeytana satan bir kadının Hikayesi…Aslında film bi nevi gözünüz yüksekteyse şöhretin bedelini ödemek için tahmin edilemeyecek şeyler yapmak zorunda kalabilirsiniz diyor.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 11 votes)
    • katılıyorum diyor ki:

      evet sana katılıyorum

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 2 votes)
    • katılan_adam diyor ki:

      bende katılayım bari.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 4 votes)
      • Gülmekten katılan diyor ki:

        Ben de katılıyorum ama gülmekten:)))

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: +1 (from 3 votes)
    • conimen diyor ki:

      Tozmik kardeş entelsin ,seviyende yüksek filan, onu anladık. Türkçe kullanımına geleceğim. +18 nedir? +25 nedir?
      yani ben 22 yaşındayım. şimdiii 22+18=40 mı? ya da 22+25=47 yaşa mı hitap eder? Abicim 18+ , 25+ desene . Al sana yorum. :)

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +5 (from 11 votes)
  2. king diyor ki:

    cok iyiydi filmin sonuna kadar … oldugunu tahmin edemiyosunuz

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. serap diyor ki:

    berbat bi gerilim filmi harcanan zamana yazık :(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  4. dilek diyor ki:

    admin acaba evilenko (2004),ed gein:the butcher of plainfield( (2007), gacy (2003), nightstalker (2003), see no evil :the moon murders (2006),normal (2009) adlı seri katillerin gerçek biyografilerini anlatan bu filmleri yayınlaman mümkün müdür?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. Kybele diyor ki:

    İzlediğim en berbat filmlerden biriydi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  6. goksel diyor ki:

    sakın ızleme zamnına yazık

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  7. gecem24 diyor ki:

    bu filmin devamı gelir ..parlak gözler 2 seneye vizyonfilmizle.net’de

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  8. Emrah Akar diyor ki:

    Filim güzel başlıyor ama ortadan sonra sarpa sarıyor. İzlenmeye deymez.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  9. loli diyor ki:

    6.2 lik imdb puanıyla hele şükür sürükleyici birşeyler çıktı sanırım dedirten izledikten sonra dakikalarınızı geri isteyeceğiniz contracted filminin etkisinde kalmış masonik temalar barındıran kötü bir film..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  10. Tozmik diyor ki:

    Hiçbir filmin etkisinde kaldığını düşünmüyorum.Filme iyi film demedim zaten.Kötü Film.Ama Dehşet bi film.İzlerken güldüğümüz korkulardan değil yani.Bence Orjinal ve kötü ama kesinlikle taklit değil.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -4 (from 4 votes)
  11. popii diyor ki:

    böyle salakca bi film izlemedim daha önce…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. esef diyor ki:

    sakın izlemeyin üzülürsünüz zaman kaybındanda öte.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. blackboy diyor ki:

    TOZMIK ne dedıgın anlasılmıyor kült ol sadeci ol yada gıt admın ol ama sen yorum yapma bıkkınlık getırdın artık yemınle nedır bu ya… her yerde herseyde sen varsın…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 7 votes)
  14. suzan diyor ki:

    film çok kötü..nerde o eski korku filmleri….6.his falan……onların yanında sıfır

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  15. önemsiz diyor ki:

    Ben de ilk yarıyı beğendim ama, özellikle sonlara doğru hem anlayamadım hem bir anda aşırılaştı mı ne.. Yani ne umdum ne buldum oldum:)))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. gökhan uzn diyor ki:

    Filmde illuminati anlatılmış. Şöhret basamaklarını tırmanmak için ruhunu şeytana satan insanlar. Rivayet odur ki amerikan film ve müzik endüstrisinde işler böyle yürüyor.Çok çabuk yükselmeniz için Masonların ve İlluminatinin üyesi olup ayinlere katılmanız gerekiyor. Lady Gaga, Beyonce vb. gibiler aynı tezgah ürünü

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  17. göksel diyor ki:

    admin çok afedersin ama mail.ru neden açılmıyo acaba??sinir oldum.odnok.ru da sorunlar var.sürekli takılıyo.dolmasını gösteren çubuk ekranı büyütünce kayboluyo.dolmuş gibi duruyo ama dolmuyo..sanki yeni dolmaya başlamış gibi.mis gibi mail.ru dan izliyoduk.niye değiştirdinki?değişim olumlu yönde olursa tamam ama bu çok kötü olmuş.hayatta güzel olan şeyler niye hep biterki.tamam odnok olsun ama diğeride olsun.ikiside olamıyomu yani?lütfen değerlendir

    ADMİN: MAİL.RU’da ŞUAN BİR SORUN VAR VE GOOGLE CHROME TARAYICISI İLE AÇTIĞINIZDA HATA VERİYOR. BAŞKA TARAYICI KULLANIRSANIZ, MAİL.RU SEÇENEĞİNDEN RAHATLIKLA İZLEYEBİLİRSİNİZ.. AMA BU SORUNU 1-2 GÜN İÇERİSİNDE ÇÖZECEĞİM MERAK ETMEYİN.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. jas diyor ki:

    Satanizm ile ilgili izlediğim en iyi filmlerden biriydi.Dehşet verici.İzleyin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. Canoo diyor ki:

    bende katılıyorum son olarak

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  20. ufuk diyor ki:

    bende herkese katılayım bari son olarak :D ama film cidden mükemmel… beyonce ve lady gaga misali cidden illuminate tarikat içindeler en son katılan kişide katy perry dir. kendisi bile dürüstlükle hiç yol katedilmiyo bu sektörde o yüzden bende kendimi şeytana sattım affedin demiştir her neyse ki masonluk ile kötülüğü birbirine karıştırmasınlar. araştırın öğrenin. ayrıca film mükemmel ötesi +21 lere bile gelebbilir…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. deniz diyor ki:

    ıgrencbırfılm mmm dı…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. alev diyor ki:

    filmi satanizme özendirici buldum ,finalde bir pişmanlık yada yanlıs sapkın bir yol olduguna dair bir icerik göremedım tam tersi vaad edilenin gercekleşmesi ve bu gercekleşme sonucunda yeniden dogus , yeni bir hayatla mükafatlandırılması …!!!seytani tarikatların ayinlerin basını cekenler ,bu dünyada gücü elinde bunlundurdugunu sanan kimseler unutmasınlarki kendilerine verilen yasam süreleri doldugunda aciz , sefil,merhamet af dilenen kimselere dönüsücekler üstelıkte bu dünya da tapındıkları seytanlarıyla birlikte .!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]