Çocukluk Filmi – Boyhood 2014 izle

7 Ekim 2014
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.2/10 (138 votes cast)

boyhood2014

-Çocukluk / Boyhood 2014 ABD / Türkçe Altyazılı-

EN İYİ 250 FİLM: 49.SIRADA
IMDB Puanı: 8.7/10
Tür: Dram
Yönetmen: Richard Linklater
Oyuncular: Ellar Coltrane,
Patricia Arquette, Ethan Hawke
Süre: 2 saat 45dk

Richard Linklater’ın, 2002 yılından beri her sene 4 oyuncusuyla buluşarak çektiği Çocukluk’un Çekimleri 12 yıldır sürüyor. Mason adlı bir çocuğun ilk okul yıllarından koleje girmesine kadar olan süreçteki büyümesine tanıklık ettiğimiz film, onun bir yandan boşanmış anne ve babasıyla yaşadıklarına odaklanırken, sinir bozucu kız kardeşi Samantha ile olan ilişkisine dikkat kesiliyor.

Mason’a çocukluktan ergenliğe geçişteki 12 yıllık yolculuğunda eşlik ettiğimiz, tarihin en iyi yapımları arasındaki bu filmi sizlere HD KALİTESİNDE sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.2/10 (138 votes cast)
Çocukluk Filmi - Boyhood 2014 izle, 7.2 out of 10 based on 138 ratings


Toplam 26 Yorum Yapılmış.

  1. göksel diyor ki:

    admin helal olsun demekten başka ne diyebilirimki sana.film ekiminde çok gitmek istemiştim ama bilet kalmamıştı.valla sen insan değilsin.sen bir meleksin meleeek :)seni seviyorum rio,kök,mommy,new yorka hoşgeldiniz,beyaz tanrı filmlerinide bekliyoruz sinemaseverler olarak ;) özellikle beyaz tanrıyı eklersen ellerinden öperim artıkın :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +6 (from 12 votes)
  2. sezin diyor ki:

    Benim biletim var, bari filmekimi bitene kadar bekleyin :(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  3. Kemal diyor ki:

    Bence biraz fazla abartılmış. Fena değildi ancak 8.7 aldatıcı olabilir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 4 votes)
  4. Ema diyor ki:

    Zaman kaybı.. Çok sıkıcı bir Film.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 14 votes)
  5. Zaman diyor ki:

    Muhteşem.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  6. tamer kaya diyor ki:

    Saygı duyulası bir film.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  7. Tozmik diyor ki:

    Bırakın bu işleri.Benim giden zamanıma yazık oldu.12 senede çekilmiş 12 dalda Oscar versinlerde bişeye benzesin bari.Filmi sorarsanız hiçbişeye benzemio.Sıradan bir hikaye.Sıradan bir film.Kimse bu film için ben daha önce bölesini izlemedim demez.Böle filmler çok izledik.İyi diyenlerde bu dediğimi demez yani.
    8.7 neye göre alıo bu film onu anlamadım.bide 12 yıl niçin verildi bu filme onuda anlamadım.hani görseli zengin bir film yada çekilmesi zor sahneleri olan bir filmde değil.Genesis diye Belgesel izlemiştim.onunda çekimleri 6 yıl sürmüştü.ama hayvanların doğum anını fln çekiodu.onu anlarım yani.emek ister çünkü o sahneleri çekmek.burda emek adına yani uzun yıllar beklemek adına verilmesi gereken bir emek yok ortada.biri bana bunu açıklasın hatta anlayan varsa.neden bu filmi çekmek için 12 yıl verildi.maddi imkansızlıklarsa tmm.onun dışında bi neden düşünemiyorum.Film en fazla Vasatın 1 tık üstü eder.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 13 votes)
    • loli diyor ki:

      tozmik , maddi imkansızlık nedeniyle falan değil ya yönetmen aynı cast ile 12 boyunca çalışmış işte..5 yaşındaki çocuğun 17 yaşındaki halini başkası oynamıyor aynı çocuğun 12 yıl sonraki halini görüyoruz diğer tüm oyuncuların da aynı şekilde..bu nedenle 12 yılda çekmişler yoksa çok özellikli bir konusu olduğundan vs. değil..

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +3 (from 5 votes)
    • edeko diyor ki:

      imdb’ye facebook gibi üye olup, istediğiniz filmi şişiriyorsunuz. mesela, banderas hayranı bir kız, 5.7 lik bir filme 9 çakıyor…annadın?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 4 votes)
    • byn diyor ki:

      benimde zaman konusunda duygularımı ve film hakkındaki düşüncelerimi yazmışsın.Tamamen sana katılıyorum.Filmi izledikçe ne zaman bir hareket olacak diye bekledim durdum. Eğer amaç 12 yıldır aynı kişilerle ilgili bir şey ortaya çıkartmaktı ise film değil belgesel olsaydı.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  8. Umut diyor ki:

    12 yılda değişmeyen tek şey başroldeki oğlanın yürürken kollarını sallamaması. :D Baya hoşuma gitti, erkeklerin daha iyi anlayacağı, daha çok zevk alacağı bir film.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  9. kestane diyor ki:

    ödüllere güvendik izledik kim vermiş bu ödülleri anlayamadık çoçuğun her tipine ölüp ölüp bi daha öldük filmin amacı son cümleyi mi söylemekti? :D o kadın ne kilo aldı be. en iyisi birinci babaydı. çocuğu da hep güzel kız buldu benim ojelerimden daha güzel ojesi vardı kıskandım

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  10. Eylem diyor ki:

    Çook sıkıldım, 3 saat boyunca kurdeşen döktüm diyebilirim. Bu kadar yüksek bir puanı nasıl almış anlamıyorum.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  11. tatliyesim diyor ki:

    Pek aradığımı bulamadım diyebilirim. Bir çocuğun belgesel tadında hayatını izledim, açıkçası çok da derin duygular içine girmedim. Biraz abartılmış.
    Yine de tşkler admin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  12. dost diyor ki:

    ciddi bir kendini adamanın, emeğin ürünü bir film, çok güzel.
    not: bazı arkadaşlar burayı kendi dükkanları falan sanıyor galiba. cehaleti de bu kadar ortaya dökmemek lazım ama

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  13. mehmet diyor ki:

    filmin 2 ve 3. partları açılmıyor. diğer izleme seçeneği de olmuyor admin

    ADMİN: DİĞER SEÇENEK ŞUAN ÇALIŞMAKTADIR LÜTFEN TEKRAR DENEYİN.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  14. Factory Girl diyor ki:

    Evet 12 yılda çekilmesi takdire değer, gerçekten merak uyandıran bir bilgiydi filmle ilgili, heyecanla bekledim, görünce hemen izledim, teşekkürler admin…Biraz daha derinliği olan, 12 yılın hakkını veren, kahramanların hayatlarının ilginç detaylarına giren bir film olsaydı keşke..12 yıl sıradan detaylarla aktı geçti, film uzun ve akmıyor bir süre sonra…ben sıkıldım, konsept olarak bakarsanız ilginç takdir ettim…izlenesi mi…ııı ıhhh…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  15. liza diyor ki:

    çok sıkıcıydı boşuna izlemeyin bile diyebilirim ama tabi emeğe saygı sadece hoş olan insanlar büyüyor yaşlanıyor ve sen bunu izliyorsun oyuncu değişmiyo yani ama hayatımın 3 saati boşu boşuna gitti. ayrıca dram bunu neresindeydi onu anlamadım bir ailenin yaşamından bahsediyor kesinlikle 8.7 lik bir film değildi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  16. liza diyor ki:

    ayrıca imdb puanını da normal insanlar verdiğini bilmiyordum bundan sonra filmleri yorumlara göre izlicem

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. mistral diyor ki:

    admin emeğine sağlık…tşkler

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. cewza19 diyor ki:

    Filme kötü diyenler, puanından dolayı bunu söylüyorlar. Siz siz olun puana bakıp film seçmeyin. Filme gelecek olursak, literatürde örneği olmayan bir film. Düşünsenize bir film 12 yıl sürüyor. Kadro hiç değişmiyor. Tüm değişiklikler gözünüzün önünde. Fake olan bir şey yok. Yönetmenin tarzından dolayı çok ağır işliyor. Aksiyon ve macera da olsaymış çok daha iyi olurmuş. Sanırım bu tür filmler ilerleyen yıllarda çekilebilir. Bu film, bu türün prototipi olsun, bundan sonra çekilirse buradaki eksiklikler giderilir. Filme not vermeyeceğim ama bir oturuşta izlenebilecek bir film değil, bunu da belirteyim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  19. sinsi diyor ki:

    ADMİN alt yazıda problem var seyredemedim 15 dk ilerleyebildim bilginize kolay gelsin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  20. alaimsema diyor ki:

    tam bir zaman kaybı,yönetmen deneysel bir çalışma yapmış insan ne gerek vardı diyor,bu deneysel çalışma uğruna da replikleri konuyu hikayeyi zayıf tutumuşlar ”ben yapılmamış denenememiş bişey deniyorum nasılsa tutar”diye düşündü herhalde ama büyük bir yanılgı.teşekkürler admin:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. turab diyor ki:

    aaaah ah dedirtiyor insana iç çektiriyor resmen çok güzel filmdi çok hemde.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. Lalettayin diyor ki:

    Imdb puanının yüksek olması, Oscar adaylığı ve 12 yıllık eş zamanlı çekimini hesaba katarak beklentim çok güzel olmuştu. Ancak beklediğim gibi bir film çıkmadı. Daha akıcı, izlerken heyecan duyacağım bir film bekliyordum.
    Akıcı olmayan, normal bir yaşamın süreci ortaya konmuş. Ama güzel diyalogların olduğu sahneler de var.
    Oscar’a aday olmasının nedeni 12 yıl çekim emeğinin olması diye düşünüyorum. Yine Oscar kazanırsa eğer bundan dolayı olacaktır bence.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. maksi diyor ki:

    Amerikan filmlerindeki karakterler, filmin sonunda kahramana dönüşürler. Bu filmde böyle bir köklü değişim beklemeyin. Belki okulda “ezik” tabir edeceğiniz bir genç… Sade, sıradan. Büyük sıçramaları yok. Sizin, bizim gibi. Filmde Amerikan aile yapısını da izliyorsunuz, okulların etkinlikleri, öğrencilerin ilişkileri. Annenin, babanın hayatın içindeki arayışları. bitmek bilmeyen geçinme zorunluluğu… Biz de öyle değil miyiz? Farkımız yok..
    Etkileyici film. 12 yılda çekilmesi de filme artı bir özellik katmış. Filmin eleştirebileceğim tek yanı uzun olması.. Evde seyredince 3-4 kere uzun aralıklı kesintiler oldu ister istemez. Ama bıraktığım yerden yine yakaladı beni… Sinema severlerin kaçırmaması gereken bir film…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]