Patron Mutlu Son İstiyor izle

9 Mart 2014
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.7/10 (1063 votes cast)

patron_mutlu_son_istiyor

-Patron Mutlu Son İstiyor 2014 Türkiye / Yerli Film-

Yerli Puanı: 7.0/10
Tür: Komedi, Romantik
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Oyuncular: Tolga Çevik,
Ezgi Mola, Murat Başoğlu
Süre: 1 saat 50dakika

İsfendiyar adlı film yapımcısı, yanında çalışan Sinan’ı yeni bir romantik komedi filminin senaryosunu hazırlamakla görevlendirir. Kapadokya’ya giden Sinan, yerleştiği otelde Eylül adlı bir kadınla tanışır ve aralarındaki ilişki bu filme ilham olur. Fakat Eylül’ün bir de nişanlısı vardır…

Tolga Çevik’in başrolünde yer aldığı ve senaryosunu Yılmaz Erdoğan’ın hazırladığı yapım, eğlenceli içeriğe sahip bir film.. Bu yapımı sizlere HD KALİTESİNDE sunuyor; iyi seyirler diyoruz.


HAK SAHİBİ FİRMADAN GELEN TALEP DOĞRULTUSUNDA FİLM, SİTEMİZDEN KALDIRILMIŞTIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.7/10 (1063 votes cast)
Patron Mutlu Son İstiyor izle, 8.7 out of 10 based on 1063 ratings


Toplam 47 Yorum Yapılmış.

  1. ozi diyor ki:

    bence Türkiye de yönetmen ve yapımcılar sadece komedi ve dram yapsın……iyi filim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +19 (from 35 votes)
  2. ali diyor ki:

    Sinemada izlemiştim.Eh işte.Vakit geçirmek için izlenebilir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -6 (from 30 votes)
  3. perviz diyor ki:

    cok guzel

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +6 (from 24 votes)
  4. rıfat kılıç diyor ki:

    keyifle izledim bana göre çok güzel devamı çekilebilirmi?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +12 (from 30 votes)
    • onun aşkı diyor ki:

      Geçen Tolga Çevik röportajında açıkladı tam hatırlamıyorum ama galiba Kenan Erçetingöz’le Yüz Yüze’deydi yalan olmasın. Kenan Bey ”Patron Mutlu Son İstiyor’un 2. si çekilecek mi ” diye sordu . Tolga Çevik ‘ de ” çekicez” veya ”çekmeyi düşünüyoruz ” demişti. Yani 2. sini de izliyebilicez BU KEYİF HİÇ BİTMESİN.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 3 votes)
  5. Onur diyor ki:

    Tolga Çevik olur da bir film güzel olmaz mı. Komedi değil sadece işte saf aşk böyle anlatılır. Yılmaz Erdoğan duygularla çok güzel bir harmoni kurgulamış yine.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 28 votes)
  6. Fukungfu diyor ki:

    boş film.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -7 (from 31 votes)
  7. ERKAN36 diyor ki:

    zaman guzel geciyor…emeginize saglik.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 21 votes)
  8. jakabo diyor ki:

    yazana yönetene helal olsun.tolga çevik ve ezgi mola bir arada olunca bu kadar olabilirdi.sadece komedi bekleyen arkadaşların isteklerini karşılayacak bir film yok ama arkadaşlarında söyledigi gibi gercek aşkın en sade ve en duygusal anlatımı şiddetle tavsiye ediyorum.admin filmi ekleyen ellerin dert görmesin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 25 votes)
  9. haki diyor ki:

    frensız italyan işi aptal romantik filmleri beğenenler bu filmi mutlaka izlemeli. tolga çevik burada makyajla patronu da oynuyor ve harika.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 15 votes)
  10. Dogan Demir diyor ki:

    Bu filmi yapanlar galiba bizi geri zekali saniyorlar…
    Ya da kendileri geri zekali..
    Bu kadar bos bir film olamaz…
    Konu berbat ötesi…
    Oyunculuk 5. sinif…
    Filmin kendi icinde akil almaz sacmaliklar var…
    Yahu Ihlara vadisi hepi topu 14 km bir yer. Balonlar bir ucuna düsseniz yürüyerek 3 saat sonra öbür ucuna vcariyorsunuz. Bu kadar zorlama bir “macera” olur mu?
    Filmin sonundaki dügünde oynanan oyunlar Türkiye’nin neresinde oynaniyor?
    Amerika özentisi bu kadar da olmazki…
    Resmen Amerikan halk danslari izledik…

    Tolga Cevik film boyunca göbegini cekip durdu. Nerdeyse patlayacakti. Oyunculugu son derece kötüydü. Yüzüne yapismis kalmis olan o mahcup ifade hic degismedi. Madem böyle bir film yapacaksin 5-6 kilo vermek o kadar mi zordu?

    Hem biz o damata niye gicik olalim?
    Manken tipi Sinan tipinden bin kere daha fazla saygiyi hakediyordu.
    Hic degilse kendi kimligiyle barisikti.
    Sinan tiplemesi ise tam bir uyuzluk örnegiydi.

    Yilmaz Erdogan onyillardir ucuz basit ve siradan islerini cilalayarak cok paralar kazandi.
    Ama bu filmle foyalar dökülmüs.
    Icinde hicbir erdem ve deger olmayan sacma sapan bir film olmus.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +9 (from 65 votes)
    • gizem özdemir diyor ki:

      asıl senin düşüncen çok saçma orda insanlar seni güldürmek eğlendirmek için çırpınıyolar sen burda onlar hakkında ne yazıysun otur yazmaya çalış bi film şaçma diyosun bakalım senin yazdığın şeyde ne kadar saçma sey olucak bence otur kendi kötü yorumu kendine sakla

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: +2 (from 12 votes)
      • Risa diyor ki:

        İnsanların amacı sadece bizi güldürmek mi acaba? Bu filmin hiç gişe yapmıcagını bilselerdi olsun ya insanlar gülsün yazık diye gene çeker miydi?Bu işden büyük paralar kazanılıyor amaç sadece bizi güldürmek degil.2. İnsan oturup kendi senaryo yazamıyor diye eleştiri yapmaması mı gerek illa bir şeyi eleştirmen için onu yapman mı gerek? Kötü yorumlarda yapılmalı ki insanlar film izlemeden önce fikir sahibi olsunlar veyada fikir sahibi olmasalar bile en azından film hakkındaki duygularını paylaşssınlar kötü yorumlarını kendine sakla bence bir sinema izleyicisinin asla söylememesi gereken bir söz.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: +5 (from 5 votes)
  11. Serkanegr diyor ki:

    Hepimizin ”Arkadaşım Hoşgeldin” den tanıdığı Tolga Çevik ve Ezgi Mola bu film’de gerçekten çok başarılı ikilinin buradaki uyumuda oyun sahnesinde olduğu gibi başarılı.İzlediğinize pişman olmayacağınız zaman zaman eğlenceli, kimi zaman buruk, biraz da hüzün barındırıyor.En başta imkansız gibi görünen fakat aşkına yenik düşen ve pes etmeyip çabalayın bir adamın hikayesi, filmin isminden de anlaşılacağı ismi gibi Masal mutlu son ile bitiyor.İzleyecek olan herkese iyi seyirler..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 19 votes)
  12. redbull71 diyor ki:

    TŞK ADMİN:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 13 votes)
  13. KaRTaLiZMa diyor ki:

    Tolga Çevik’in oyunculuğu gözüne batan bir ben miyim anlamadım.. Tiyatro başka sinema başka ama tiyatroda tutturduğun karakterden (mimikler, tepkiler) kurtulamayıp sinemaya aktarırsan çok samimiyetsiz olursun.. Ezgi Mola’nın duruluğu ve Erkan Can üstadın performansına diyecek yok.. ayrıca görüntüler dikkatimi çekti ki görüntü yönetmeni yabancıymış hiç şaşırmadım.. kısacası filmde ki gibi Yılmaz Erdoğan’a sipariş verilmiş de “ne yazacağını kestiremeyip her zaman kullanılan senaristin kendini anlatması” klişesiyle gişeye yönelik sıradan bir Türk filmi..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 23 votes)
  14. g diyor ki:

    ya 2 kelimeyle özetliyim >> bok gibi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 27 votes)
  15. downtown diyor ki:

    çok boş zamanı olan izlesin.. 5/10

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 15 votes)
  16. mistlaw diyor ki:

    senaryodaki mantıksızlıkları bir kenara koyarsak, güzel sayılabilir. bu arada evlilik için imzaya gerek yok, tarafların evet demesiyle evlilik birliği kurulmuş olur. tekrar evlenebilmek için boşanmak gerekir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -11 (from 15 votes)
  17. lai diyor ki:

    arkadaş ne saçma sapan bir film resman zaman kayıpı

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 16 votes)
  18. CaptanMorqan diyor ki:

    Yılmaz Erdoğan yönetmen oluca duygusallık tabiki serpilcek komedi kısmıda tolga çevikle zaten gelmeliydi Güzel bir film devamı çekilmez zaten final saglam yapılmıs cunku.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 9 votes)
  19. brhllc diyor ki:

    guzeldı emegı gecen herkese tesekkurler

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 12 votes)
  20. teodor diyor ki:

    harikaa…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -4 (from 12 votes)
  21. why not diyor ki:

    sinemada izlenilmeyecek kadar kötü bir film olduğunu duymuştum ancak beğeni farklılığından ve oyuncuların hatırına merak etmiştim, öyle komedi filmi falan beklemeyin bildiğiniz ti’ye alıp dalga geçmişler , film demek bile yanlış olsa olsa parodi olur, yavan ve vasat ….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 14 votes)
  22. Haris NAR diyor ki:

    Olumsuz yorum sahipleri aşkın gülünç büyüsünü tatmamaları nedeniyle bu cümleleri sarf ediyorlar. Hissetmeyi biliyorsanız ve gerçekten hayatınıza “umut” katmak istiyorsanız bir saniye bile beklemeden oturup izleyin. Teşekkürler Tolga ÇEVİK!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 17 votes)
  23. mehmet diyor ki:

    rezalet tek kelimeyle ayıp be bu tip seneryolardan binlerce var çal çal yaz ne güzel isminde var ya herkes yer

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 15 votes)
  24. AYYAPIM diyor ki:

    Filmin ismi bence “PATRON GISE HASILATI ISTIYOR” olmaliydi,tek kelimeyle GISE icin yapilmis REZALET bir film…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +6 (from 22 votes)
  25. kolibırazi diyor ki:

    izlemek zaman kaybı.bu sanatçılardan böyle bir film çok yazık türk sinemasıda esksinden daha da geride.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 10 votes)
  26. RedSnapper diyor ki:

    Bunları eleştiri yapan bazı arkadaşlara söylüyorum. birkaçı demiş ki! işte basit bir konuyla sinemayi götürmeye çalışıyor. evet adam film içinde kalkıp yeni bir senaryo yazması çok mantıksız olmaz mı sizce de ? bu yüzden filmin konusunu sanki senaryoyu yeni yazıyormuş gibi yapıp uygulaması çok mantıklı. ayrıca kalkıp filmin içinde yazılan senaryoyu çok basit tutsa sıradan bir kurgu yapsa bu seferde basit olmuş deyip yine kötüleyecektiniz. bence bu kadar ağır eleştiriye gerek yok. size gidin o zaman daha iyisini siz yapın demeyeceğim ama eleştiri yaparken hunharca alaşağı etmemeyi öğrenin diyorum :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 16 votes)
  27. funda diyor ki:

    admin merhaba.
    vk calışmıyor ilgilenirsen sevinirim..teşekkürler

    ADMİN: FİLMİ YENİLEDİM, İYİ SEYİRLER.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. gökçen22 diyor ki:

    güzel başlamıştı halbuki…ama sonra kafalar birden kaçtı sanırım…doğal ortamda karakterler değişti…neyse..hakikatten özenilmemiş,ticari bir yapım seyrettim…hele son demlerde hint sinemasının en kötü versiyonlarından birine dönüştü…çabuk sıkılmışlar çekerken…görüntü yönetmeni devam etmiş…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 8 votes)
  29. tgunman diyor ki:

    gerçekten çok güzel başlamıştı.sonra neden başladığı gibi devam etmezde cıvıklaşır.herhal onu da öğrenecek yönetmenler.10/7

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 7 votes)
  30. none diyor ki:

    Sadece Türkiye de iş yapabilecek kapasiteye sahip ,sonradan görme ,şöhreti hazmedemeyen bir insan bana göre tolga çevik oyunculuğu cidden kötü ,tiyatroda bir yere kadar iyi hızlı aksiyon falan ama sinema filmi olarak olmamış bu adam , jön desen diil komik desen aynı mimik hareketler , zaten siyaset yapan sanatçı istemiyoruz kardeşim git arkadaşlarınla yap muhabbetini , tiyatroyu filmi bitirdi insanlara ideoloji aşılıyorlar gereksiz , paylaşım için emeğe saygı teşekkür ederiz yinede

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 8 votes)
  31. Ercan TUNCA diyor ki:

    Tolga ile Murat rolleri değişmeliydi..hadi kız tolgayı terk etse anlarım.Ama zengin olan,şöhretli olan,yakışıklı olan murat…o yüzden tolga nın rolünü murat,muratın rolünü tolga oynasa daha inandırıcı olurdu.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  32. funda diyor ki:

    admin vk hala çalışmıyor..partlarda bulanık gözteriyo bilgin olsun .son zamanlarda vk te sorunlar oluyor hep..senin sitende hiç olmazdı..lütfen ilgilenirsen sevinirim..TEŞEKKÜRLER.

    ADMİN: VK SİTESİ TEKRAR YÜKLESEM BİLE ANINDA SİLİYOR.. O YÜZDEN PARTLI SİSTEMİ VEYA FIREDRIVE SEÇENEĞİNİ KULLANARAK RAHATLIKLA İZLEYEBİLİRSİNİZ.. PARTLI KISIMDAKİ BULANIK GÖRÜNMENİN NEDENİ, GÖRÜNTÜ KALİTESİNİ YÜKSEK SEÇMEDİĞİNİZ İÇİN OLUYOR.. YÜKSEK KALİTELİ SEÇİMİ YAPMAK İÇİN PLAYER ÜZERİNDEKİ “DİŞLİ” GİBİ OLAN RESME TIKLAYIN VE “Bblcokoe” YAZAN YAZIYI SEÇİN.. FİLM HD KALİTESİNDE YÜKLENECEKTİR.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. funda diyor ki:

    İlginize çok teşekkürederim admin…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  34. Kara Tatar diyor ki:

    arkadaslat fılm cok güzel ortalara doğru bayağılaşsa da konuyu sonlara doğru bıraz uzatsa da cok güzel ortalamanın üstü bir film sevgilisi olan ınsanlar ıcın daha anlamlı bır fılm sevgılınız yoksa bu perspektıften bakmayabılırsınz ve fılm kotu gelır tercıh sızın.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  35. dilara diyor ki:

    ya adamlar öyle bir film yapmış ki bir yerde ağlarken diğer sahneye geçildiğinde hemen gülebiliyorsun bu film de emeği geçen herkesi kutluyorum :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 5 votes)
  36. FT diyor ki:

    Rezalet bir film. Senaryo çok yetersiz ve basit. Diyaloglar basit ve amatörce. Oyunculuk dersen o kadar sırıtıyor ki, ben oyuncu göremedim gerçi filmde. Hele Ezgi o kadar sırıtıyor ki. Burada yönetmeninde katkısı oldukça fazla. Bu kadar mı kötü bi yönetmen olur ya. İnsan hiç olmazsa Kapadokya’dan akılda kalıcak, muthiş görüntüer çeker. Düşünün bu film 2 saat. O kadar çok gereksiz sahne ve diyaloglar var ki, fim bi türlü akmıyor. Film gösterime girdiğinde, bu ekip topluca beyaz show’a çıkmıştı. Amanın bi yağlamalar, bi övgüler. Ekip’in sanki çok matrak, oscar’lık bi şey çekmişler gibi, nasıl harika bi ürün ortaya çıkardıklarını anlatmaları. Benimde ordan aklımda kaldıydı, bi izliyeyim dedim. Milletle resmen dalga geçiyorlar ya.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  37. bilmesenizde olur diyor ki:

    harikaaaaa kesinlikle izlmenezi tavsiye ederim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  38. yusuf diyor ki:

    cok güzel bir film bu filmde emegi gecen herkeze teşekkür ederim..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  39. duve diyor ki:

    sanirim bir Problem var.acilmiyor Video !!!!

    Admin: Telif Hakkı nedeniyle kaldırılmıştır.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  40. isa yıldırım diyor ki:

    emeğinize yüreğinize sağlık..gerçekten çok güzel bir film olmuş..keyifle izledim..devamını mutlaka getirin..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  41. soledo diyor ki:

    cok guzel eglenceli tatli bir filmdi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  42. soledo diyor ki:

    cok guzeldi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  43. RkbsZ diyor ki:

    Yorumlara baktığımda, kendisini sanki “Filim Dalında En İyi Yapımcı Ödülü” Oscar’ı almış kişi olarak sanan kişilerin olduğunu görüyorum ve ne yazık diyorum. Türkiye’de olan “düşünce özgürlüğü”nün geldi “saygısızlık” noktası cidden kayda değer derecede saçma ve kötü. Herkes, istediği şeyi; istediği yerde; istediği şekilde söyleme hakkına sahiptir buna bir şey demiyoruz; fakat olayın saçma yönü şu: Neden herkes, istediği şeyi; istediği yerde; istediği şekilde söylüyor? Olayın saçma yönü de şu ki: Eleştiren adamlara, “Kalkın siz yapın!” denildiğinde ise alınan cevabın bir o kadar içler acısı olması ki cevap yok, o kısım içler acısı zaten. Kendisi daha hiçbir şey yapamaz derecede kabiliyetsiz olan bir kişinin buraya çıkıp da bunu sanki bir “En İyi Yapımcı”ymış gibi yapması saçma olan kısım. Bunu eleştiren, Genel Filim Koordinatörlüğü gibi(öyle bir şey yok attım kafadan) yüksek derece makam olsa; saygından dolayı ve mertebenden dolayı eleştiriyi kabul edersin fakat daha iki kelimeyi bir araya getirip doğru düzgün cümle kuramayan insanlardan da eleştiri almak (Bence bu düşünce özgürlüğüne girmez.) insana koyar be. Biraz saygı…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]