VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.5/10 (192 votes cast)

goster_gununu2

-Kick Ass 2 / Göster Gününü 2 2013 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 7.2/10
Tür: Aksiyon, Komedi, Suç
Yönetmen: Jeff Wadlow
Senaryo: Mark Millar
Oyuncular: Aaron Taylor-Johnson,
Jim Carrey, Chloë Grace Moretz
Christopher Mintz-Plasse
Süre: 1 saat 43dakika

Dave (Kick Ass), suçlularla mücadelesine ara verir fakat kendisinin de bilmediği bir çok yeni kostümlü kahraman ortalıkta dolaşmaya başlar. Bu sırada Mindy (Hit Girl) ile tanışır ve yeni bir ekip kurmak isterler. Aynı zamanda, Justice Forever denilen bir başka kahraman örgütüne de dahil olan Dave için; savaşması gereken kötülükler temsilcisi The Motherfucker olacaktır.

İlk filmiyle oldukça beğeni toplayan ve sıradan insanların süper kahraman olmaya çalıştığı bir dünyayı anlatan filmde bu kez Jim Carrey de yer alıyor. VizyonFilmizle.Net olarak 2013 yapımı bu filmi HD KALİTEDE sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

Part 1

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

OK.ru HD

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.5/10 (192 votes cast)
Kick Ass 2 - Göster Gününü 2 HD izle, 8.5 out of 10 based on 192 ratings


Toplam 31 Yorum Yapılmış.

  1. Deryacik dedi ki:

    ben jim carrey falan göremedim onun icin izlemistim halbuki :(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -27 (from 33 votes)
  2. 3333 dedi ki:

    10 puanlık filmdi.3 .s
    çıkmassa bende bişi bilmiom :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 10 votes)
  3. HEROIC dedi ki:

    Birincisini izlemeyen onu izleyerek başlasın bence çünkü bağlantı noktaları ve karakterlerin geçmişi önemli, eğer filmden tam bir keyif almak istiyorsanız. Güzel film, teşekkürler….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +11 (from 15 votes)
  4. emre dedi ki:

    admin filmler yayınlandıktan bir kaç gün sonra izlenme oranları en az 40000 – 50000 lere fırlıyor hadi 3 film 5 film tamamda hepside olamazki yaav yanlışlıkmı vardır nedir :))) film gerçekten çok güzel ve sürükleyici izleyin derim en hızlı site vizyonfilm tek rakibi THY iyi seyirler…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  5. Canser dedi ki:

    Cok sacma….. Zaman kaybi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -22 (from 30 votes)
  6. Emir dedi ki:

    Deryacik.. sen Jim Carrey’i yesil ve salsa yapan biri saniyorsun heralde.. Maskti o !! Ona benzeyen birini aradigin icin bulamadin Jim Carrey’i anlasilan : ) ama rahat ol yalniz degilsin.. Yuzlerce hatun Tom Cruise icin Tropikal firtinayi izledi.. sonlari senin gibi oldu.. ISYAAAN : ) Film guzel izleyin bence.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 7 votes)
  7. cem dedi ki:

    İlk bölümü kadar olmasa da eğlenceliydi. Artık kendi tarzını yaratmış oldu, 3. bölüm gelebilir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  8. a dedi ki:

    herhalde oğlum okadar izlense zaten 5 yorum olmazdı :DD:D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. edeko dedi ki:

    “uyarmadı!” demeyin!:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. loli dedi ki:

    ilki daha güzeldi ama bunu da sevdim gayet eğlenceli bir filmdi keyif aldım.3.sü gelecek gibi duruyor.Paylaşım için teşekkürler!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  11. kick - Ass dedi ki:

    Süperdi ya. İlk filmi komedi tarzı bişeydi ama bu sefer yerimden kalkmadan izledim :) Çok heyecan verici bi filmdi İnşallah 3. filmi çıkar. Kick ass sonunda devamı olmıycakmış gibi konuşta ama filmin sonunda yeni demir bi maskesi vardı :D Bence 3. filmi gelebilir :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  12. ibrahim dedi ki:

    bence bu site bicaps.comu gecer abi,,admin adamin dibisinnn

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  13. emir dedi ki:

    süperr

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  14. samiabi dedi ki:

    bu filmin ilk bölümünü izlemiş beğenmiştim sıkıcı değildi ikinciside aynı ama bayada küfürlüydü hem türkçe hemde çince alt yazıyı okumakta baya zorlandım:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  15. junio®vito dedi ki:

    ilki gibi süperdi :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  16. darklist dedi ki:

    İlk filmi gibi güzel olmamış bolca küfür, saçma lakaplar, iğrençlikler hepsi bu filmde var maalesef beklentimin çok altında jim carrey daha aktif olabilirdi.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  17. kickass dedi ki:

    İzlediğim enn iyi filmlerden biri ilkide güzeldi hani filmlerin devamı 2. si kötü oluyor ya her zaman aksine daha da güzel harika bayıldım kesinlikle tavsiye ederim

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  18. Emre dedi ki:

    Ailem operadan dönerken syulup öldürüldüğünde ”savaşçı” oldum. :D burda baya güldüm. :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. el turco dedi ki:

    arkadaslar lütfen yorum yaparken yasimizi da yazalim ki ona gore degerlendirme yapalim.Bazi arkadaslara banka reklami izletsen film zannediyorlar ve harika, olaganüstü diye yorum yapiyorlar…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  20. Goldhorn dedi ki:

    2. Film 1. filme büyük fark atmış. Açıkcası bu kadarını beklemiyordum.
    Vakit geçirilir düşüncesiyken filmden keyif aldım. İzlenmesi tavsiyedir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 5 votes)
  21. aleefix dedi ki:

    güzel izlemenizi tavsiye ederim…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  22. dada dedi ki:

    jim carrey iyilerin tarafında olan albay. hani şu kurt köpeği olan adam. biraz burnunu filan değiştirmişler, makyaj yapmışlar; ama o kadar ayırt edilemeyecek durumda değil. mesela talihsiz serüvenler dizisinde çok farklıydı. ne bileyim little big man filminin başındaki yaşlı adam hoffmanmış ben onu tanıyamamıştım. ama burda rahat anlaşılıyor…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. darklist dedi ki:

    Bi de anlamadığım şey ilk filmminden daha güzel olmuş yorumları harbiden EL TURCO arkadaşın dediği gibi yaş aralığı ufaklar beğenmiştir.Kötü adamın lakabı mı hoşunuza gitti de bu kadar abartıyorsunuz.ilkine göre saçma olan filmi övmeyin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  24. the motherfucker dedi ki:

    deryacık arkadaşım jim carrey colonel stars and stripes ı oynayandı (o beyzbol sopası ve köpeği olan adam)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  25. egeliefe dedi ki:

    Filmin adı maskeli balo olsa iyiymiş. 11-17 yaş grubu için bir film. Mecburen ilk filmi de izledim. İkisi içinde puanım 6 Muhtemelen 3’de çekerler.
    Teşekkürler Admin!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  26. Oktay dedi ki:

    Güzel film. Kızın gitmesi de saçma biraz. Yani nerde narınacak para yok falan :D Orası saçma.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. ess dedi ki:

    buradan “kick ass”i “göster günü” olarak çeviren zihniyeti kınıyorum.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. Lovejojo dedi ki:

    Jim Carrey için film izliyosun da göremiyosun helal olsun sana :D
    Albay jim carrey kardeş gözlük al kendine

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. redbull71 dedi ki:

    tşk admin:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. Rezeb dedi ki:

    video conte 720p video not found :(

    Admin: Film Yenilenmiştir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. AsDasLee dedi ki:

    Canser sen git caillou izle bırak bu tür filmleri

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]