Dark Circles izle

24 Mayıs 2013
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.2/10 (84 votes cast)

dark_circles

-Dark Circles (Karanlık Halkalar) 2013 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 6.6/10
Tür: Korku, Gizem
Yönetmen: Paul Soter
Oyuncular: Philippe Brenninkmeyer,
Brett Beoubay, Ashley Braud
Müzik: Bobby Tahouri
Süre: 1 saat 27dakika

Penny ile Alex yeni doğan çocuklarını şehirden uzakta büyütmek için bir ev tutarlar. Yeni taşındıkları bu evde garip olaylar baş gösterir ve etrafta dolanan kadın silüeti görürler. Zamanla, evdeki garipliklerin bununla sınırlı olmadığını anlayan çiftin psikolojisi bozulmaya başlar ve çarpıcı gerçekler ortaya çıkar.

2013 korku filmlerinden olan ve kendi türünde ortalama üzeri olarak değerlendirilen filmde, yeni evli bir çiftin korku dolu günleri konu ediliyor. VizyonFilmizle.Net olarak bu filmi sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.


OK.ru HD

Alternatif HD

Dublaj HD Play’e basıp bir süre yüklenmesini bekleyin. Kesintisiz izleyebilir ve istediğiniz yerden başlatabilirsiniz.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.2/10 (84 votes cast)
Dark Circles izle, 7.2 out of 10 based on 84 ratings


Toplam 21 Yorum Yapılmış.

  1. ali diyor ki:

    böyle dolmayan ve sürekli takılan filmleri koymayında sitenize olan sevgi beğeni ve saygımızı yitirmeyelim….. mecbur değilsin sanırım bozuk takılan filmleri buraya koyup insnları çileden çıkarmaya….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  2. clint diyor ki:

    sayın admin siteniz çok iyi ve başarılı. sizden ricam altyazıları yine eskisi gibi beyaz harflerle yüklemeniz, sarı harfler zor okunuyor.saygılarımla

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  3. sokarca diyor ki:

    zaman kaybı gibi geldi, bi tek son 15 dk sı için izlenebilir :))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  4. loli diyor ki:

    dün baktım yeni film gelmiş hemen izlemek istedim lakin kapat işareti olmayan bir reklam belirdi videoda ne kadar beklediysem de gitmedi pes edip başka siteden izledim.şimdi bakıyorum video üzerindeki reklam gitmiş umarım bir daha böyle çözemeyeceğim durumlar yaşamam çünkü bu siteyi seviyorum! Filme gelince ben çok beğendim gayet güzel bir korku filmiydi asla zaman kaybı olacağını düşünmüyorum.Efectler gayet memnun edici..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  5. sevserhat diyor ki:

    mükemmel bir film…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
  6. gokmensah diyor ki:

    keşke izlemeseydim dediğim filmlerden bazılarımız filmi güzel bulmuş siz film seyretmemissiniz

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 5 votes)
  7. sami abi diyor ki:

    ülen bi çocuğa bakamadınız be bizde büyüttük film idare eder

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  8. SHADOWLAND PRENSİ diyor ki:

    klasik bir senaryo…film sonuçta bir gizem ve gerilim filmi ..bu nedenle kendini sonuna dek izlettiriyor
    ama film bittiğinde birçok nokta boşlukta kalıyor ve bu nedenle daha bir çok noktada saçma geliyor…

    dediğim gibi film gerilim-gizem öğeleri taşıdığından izlenebilir ama kurguda boşluklar var…
    imdb puanını kısmen haketmiş bence 5.5 – 6.0 ile vasatın az biraz üstü bir film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
  9. blacksilver diyor ki:

    Az butceyle cekilmis bir gerilim filmi olarak guzel olmus.Surukleyici bir sekilde izliyorsunuz. Sonunda civ civ cikiyor. Cocuk yapmaktan korkuyor insan :))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. başak diyor ki:

    gerilim ve korkusu güzel ama sebeb saçma başka sebebten dolayı bu ekşın olsamış iyimiş sonu olmamış

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  11. melek diyor ki:

    hayatımda izlediğim en saçma filmlere bir tane daha eklendi.film tamamen tutarsızlıklarla dolu .yazık oldu zamanıma :

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  12. ercan diyor ki:

    film kesinlikle çok güzel bir gerilim filmi admine teşekkür.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. browni diyor ki:

    valla korku deıl gerılım hiç deıl… bomboş saçma sapan bı fılm zaman kaybı ha geldı ha gelecek aksıyon dıye bekledim fosss cıktı… admıncım ama hakkını yemem siten 10 numara…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  14. Funda aksoy diyor ki:

    harika bi film hiç sıkılmadan izledim hiç saçma değil ruhlu perili değil tavsiye ederim arkadaşlar :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. hatice diyor ki:

    izlenebilir

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. alper diyor ki:

    yorum yapamadan geçemiyeceğim izlediğim en saçma korku filmlerinden birtanesiydi hatta korku filmi nbile denmez saçma sapan birşeydi zamanınızı boşa harcamayın derim ben

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  17. KenanBezgin diyor ki:

    Bu filme kötü diyenin film izleme zevkinden şüphe ederim kardeşim siz bir korku yada gerilim filminden ne bekliyorsunuz yahu daha ne olucak heyecan gerilim korku var bu filmde merak uyandırıyor sıkmıyor finali son derece güzel bağlanmış niye kötü onuda açıklayın bari herkes bilsin.Arkadaşlar siz bu filme kötü diyen sinema özürlüleri boşverin film son derece iyi mutlak izleyin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. Etoo diyor ki:

    yazık … hiç bi film zaman kaybı değildir fakat bu avrupalılar neden ya neden bebeklerini ayrı odada uyutur :) sinirlendim hatta annesi ölsün istedim o derece yinede emek var saygı duyarım

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. Gangster diyor ki:

    ben boyle sacma film izlememeistim vallah

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  20. angell diyor ki:

    dikkat ediyorum her filmin altına berbat iğrenç gibi şeyler yazılıyor bu göreceli bir kavram ben beğenirim de siz beğenmezsiniz veya ben beğenmem sizsiniz genelde bu gibi sitelerde bir tane olumlu bir yorum malesef ki göremiyorum

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  21. lender diyor ki:

    vay. konuyu iyi işlemişler. uykusuzluk sanrılara neden olabilir ve düşünme yetisini azaltır. beraberinde öfke ve anlayışsızlık da gelir. Bebekler de böyle az uyurlar ilk aylarda. o kısmı çok iyi işlemişler. ama lavabonun altındaki hatun olmamış ya. biz hazırdık gerçek dışı bir açıklamaya :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]