gorunmeyenler

-Görünmeyenler / 2012 Türkiye / Yerli Yapım-
Yerli Puanı: 6.5 / 10
Tür: Gerilim,Korku
Yönetmen: Melikşah Altuntaş
Senaryo: Serhat Hasanoğlu, Caner Öz yurtlu
Oyuncular: Duru Ok
Nihan Okutucu, Deniz Özmen
Süre: 1 saat 20 dakika

Selin (Nihan Okutucu) Onur (Deniz Ozmen) ve 6 yaşında olan kızları Merve (Duru Ok) yeni taşınmış oldukları evde mutluca yaşamaktadırlar. Ancak bir süre sonra bu huzurlar kaçar. Küçük kızları Merve, bedeninde ki anlam veremediği morluklarla telaşlanır. Bakıcısından şüphelenen ailesi, önlem olarak eve güvenlik kameraları kurmaya karar verirler. Güvenlik sistemleri belki onları dışarıdaki tehlikelerden koruyacaktır ama asıl korkutucu olan, evin içindedir. Babasının iş seyahatine çıkmasıyla birlikte görünmeyenler ile evde baş başa kalan Selin ve Merve tüyler ürperten olaylarla karşı karşıya kalacaktır.

2012 yerli yapımı filmin yönetmenliğini Melikşah Altuntaş yapmakta. Vizyona ender giren korku ve gerilim türündeki bu filmi VizyonFilmizle.Net olarak sizlerle paylaşıyor ve iyi seyirler diliyoruz.

Part1

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

part 2

part 3

part 4

part 5



Toplam 15 Yorum Yapılmış.

  1. ferdi dedi ki:

    filmi 4. kez izliyorum hala bişey göremedim :E

  2. kacinilmaz dedi ki:

    bence mutfaga ada giderdi

  3. selim dedi ki:

    çocuk bile korkmaz bu filmden. kötü…

  4. zehra dedi ki:

    Bu kadar saçma bir film izlemedim desem yeridir. Yönetmeni bir an önce istifa edip başka bir iş yapsın ne deyim :)) Tövbe tövbe

  5. aa dedi ki:

    rezalet vakit kaybı

  6. Fatih dedi ki:

    Ne zaman kopyacılığı bırakıp özgün eserler üreteceğiz merak ediyorum doğrusu…

  7. kızıl gezegen dedi ki:

    normalde bole yorum ıslerıyle ugrasmam sıkıcı gelır hep ama hayatım boyunca bu kadar saçma bır fılm ızlemedım tamamen zaman kaybııı ve bır sonuç bıle yokkk o yuzden yazmadan duramadım yanııı salakça bısey yaaaaa….

  8. deryaprnss dedi ki:

    ya bu kadar kötü bir oyunculuk bu kadar salakca bir film görmedim. 3. partta kapattım artık kesinlikle zaman kaybı

  9. Kader dedi ki:

    Bu kadar sıkıcı ve kopya bir filmi ancak Türk’ler yapar zaten. Giriş nerde gelişme eksik. Sonucu göremedim zaten. Hiçbirşey yok. Sıfır. En azından ışıklandırmayı düzgün yapsalardı. Melikşah Altuntaş adını bu tür basit filmlerle ezdirmemeliydi.

  10. asdfghjkl dedi ki:

    çok saçmaydı sonundan hiç birşey anlamadım bari adamı da öldürselerde berbat…..

  11. aslihan dedi ki:

    Son’u berbatti!!!!! Sonda hic bisey olmadi… sadece ögretmen ve 3 cocuk vardi -.- hayatimda bu kadar berbat film izlemedimmm!!

  12. ercan bahadır dedi ki:

    yönetmeni alıp gusel bir dövmek lazım amerikan uşağı senı fılım miş 4 tane adamla ne anlatıyrosa sanırım kendısıde fılmde oynuyordur bırakın su maymuncuk ayakların

  13. anonim dedi ki:

    hayatımda ılk kes bir filme yorum atıyorum ınsanıyet namına sakın izlemeyin zaman kaybı :D

  14. dilan aras dedi ki:

    19 dakikadan fazla dayanamadım.

  15. sema dedi ki:

    bu filmin fragmanına aldanıp sakın izlemeyin hayatımda bukadar sacma bi film izlemedim komedi filmi yazık bunu yapan yönetmeni babasımı dogurdu diye düşünüyorum.

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle