Operasyon Argo Türkçe Dublaj izle

10 Şubat 2013
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.8/10 (445 votes cast)

argo2012

-Operasyon: Argo / Argo 2012 2013 ABD / Türkçe DUBLAJ-

EN İYİ 250 FİLM: 240. SIRADA
IMDB Puanı: 8.0/10
Tür: Gerilim, Dram, Tarih
Yönetmen: Ben Affleck
Senaryo: Chris Terrio
Oyuncular: Ben Affleck,
Bryan Cranston, John Goodman
Müzik: Alexandre Desplat
Süre: 2 saat

İran İslam Devletinin kurulduğu günlerde, bir grup fanatik Tahran’daki Amerikan büyükelçiliğini basar. 52 Amerikalıyı rehin alırlar fakat 6 kişi buradan kaçmayı başarır. Yakalanırlarsa anında öldürüleceklerini bilen 6 kişiyi kurtarmak için CIA dış görev uzmanı Tony Mendez (Ben Affleck) görevlendirilir. CIA’in yapacağı inanılmaz riskli plan herkesi şaşırtır. Hollywood film senaryolarına benzer bu plan sayesinde insanlar kurtarılmaya çalışılacaktır.

Ben Affleck’in yönetmenliğini ve oyunculuğunu yaptığı ve merakla beklenen film, IMDB listesine tarihin en iyi filmleri arasından giriş yapıyor ve 5 dalda Altın Küre ödüllerine aday olarak gösteriliyor. Gerçek bir olayın anlatıldığı ve 1979 ABD-İran rehine krizinin ele alındığı bu yapımı VizyonFilmizle.org olarak sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz. İyi seyirler.

NOT: FİLMİ ALTYAZILI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.


Part1

PARTLI İZLEME SEÇENEĞİ:

PARTLI VİDEOLAR AÇILMAZSA , diğer izleme seçeneklerini (Vkontakte, Putlocker vb) kullanabilirsiniz.

part 2

part 3

part 4

part 5

part 6

part 7

OK.ru HD

Mail.ru HD

OPENLOAD HD

FİLMİ, OPENLOAD SİTESİNDEN HD KALİTEDE İZLEMEK İÇİN BU YAZIYA TIKLAYINIZ.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 6.8/10 (445 votes cast)
Operasyon Argo Türkçe Dublaj izle, 6.8 out of 10 based on 445 ratings


Toplam 43 Yorum Yapılmış.

  1. kt diyor ki:

    ilk yorum benden

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -54 (from 62 votes)
  2. mevlyt diyor ki:

    mükemmel bir film mutlaka izleyin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 25 votes)
  3. Genosse diyor ki:

    dilerim birgün bizde abd elciligini baslarina yikip bagimsizligimizi kazanabiliriz,,filme gelirsek,,ödüllük bir tarafi yok,,oyunculuk siradan,,büyütülecek bir film degil..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 37 votes)
  4. web64 diyor ki:

    Baştan aşağı amerikan propagandası içeriyor hollwood sayesinde amerikayi cia yani haber alamada dünyada herşeyi yapabilecek güçte gösteriyor, tabi bunu izlerkende amerika için hayalide olsa iranla savaştırıyor bizi nasılmı amerikan karakretler zor durumda kalınca iç güdüsel olarak bizde mazlumun yanında kalıyoruz. En önemlisi iranı zalim amerikan düşmanı ilan edip arka planda ezan sesini dinleterek bilin altında islamafobia ( islam düşmanlığını körüklüyor ) Sıradan bi film izleyenleryorumuma destek verecektir. Okumak için vakit ayırdığınız için teşekkürler.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +63 (from 77 votes)
  5. MUSA diyor ki:

    HARİKA BİR SENARYO ÇOKTANDIR BÖYLE HEYECANLANMAMIŞTIM TAVSİYE EDERİM ADMİNE SELAM FİLMLERE DEVAM.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -9 (from 29 votes)
  6. (başka nick seçiniz) diyor ki:

    Abd son yıllarda bu tür filmlere çok ciddi yatırım yapıyor. Bu abd nin itibar kaybettiğini ve bunu geri kazanabilmek için yeniden harekete geçtiğini gösterir. Dünya dara düşer abd kurtarır. Abd hep mazlumun yanındadır da bizde bu hikayelere inanacak aptallık kalmadı gibi :=)))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +18 (from 32 votes)
  7. ahu diyor ki:

    Tek telimeyle harikaydı son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi emeğe sağlık

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -9 (from 23 votes)
  8. Okan diyor ki:

    Sinema 7 sanat filmi film oldugu için izleyin. Madem amerikanın kendisini bu kadar çok filmleri ile övdügünü düşünüyorsunuz. Akşam eve gidip polat izleyin. Polat hafta bir o ülkenin düşmanlıgını konu alıyor tam size göre. Şunu unutmayın sadece film içerigi ne olursa olsun sadece film.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 31 votes)
  9. Gökhan Ekici diyor ki:

    Çok Bağnaz Fikirli Bir Toplumda Yaşadığımız Yorumlardan Anlaşılabiliyor ! Bu Filmde Anlatılanlar Doğrumu Değilmi Bunu Bu Filme Bakarak Değil Molla Baskısından ve Rejiminden Artık Uç Noktaya Kadar Sıkılmış İran Vatandaşlarına Sorarak Filmde Anlatılan Dönemlerde ve Bu Gün Şu Anda Bile Başlarına Gelenleri Öğrenin! Filmde Gördüğünüz Asılma Görüntüleri vs Hepsi Şu An O Görüntülerden Kat ve Kat Dahada Sert ve Acımasızca Yaşanmakta ve Sizler Konuyu Müslüman Hristiyan Yahudi Noktasında Ele alıp Gerçekleri Arka Plana Atıyor Görmek İstemiyorsunuz! İş Böyle Olunca Kimi Zaman Kendi Çelişkilerinizde Boğuluyorsunuz Örneğin: (Şu Hristiyanın Yahudinin Kafasını Ne Güzel Kesiyorlar Allahuakbar yada Hitler Tüm Yahudileri Neden Yakmadıki Yahudiye Ölüm) Derken Sonra: (Dinde Zorlama Yok Herkesin Dini Kendine Allah Öldürmeyin Der Diyorsunuz) Oysa Sonrasını Hep Kendi Lehinizde Kullanmak İstiyorsunuz Bu Nasıl Bir Çelişkidir ve Bu Çelişki Nitekim Vahşet ve Baskıcılıkla Genelde İslam Dünyasında Görülüyor Peki Sebep? Nitekim Amerikan Bir Yolcu Gemisini Kaçıran 4 Filistinli Terörist Tekerlekli Sandalyeye Mahkum Bir Yaşlı Amerikalıyı Öldürüp Denize Atarlarken Dürüstlükten ve Masumiyetten Dem Vuran Filistin Eski Devlet Başkanı Yaser Arafat Teröristleri Tanımadığını Dile Getiriyordu Sonra? Sonra Teröristlerle Çekilmiş Samimi Görüntüleri Ortaya Çıktı! Ya 12 Eylül Saldırıları? O Saldırılarda Bırakın Amerikalıları Bir Çok Türk vede Bir Çok Müslümanİnsan Hayatını Kaybetti Peki Neden? yada Irakta Başları Kesilen Tük Şoförler Bunlara eden Sessiz Kaldınız Bunlar Gerçeğin ta Kendisi değilmi? Demek İstediğim Kişilerin Müslümanlığı Hristiyanlığı Yahudiliği Yada Dinsizliği Bizi llgilendirmemeli Bizler İnsani Vasıfları Göz Önünde Tutmalıyız Bunu Yaparken Birilerinin Yaptığını Çoğunluğa Mal Etmemeliyiz Yanlız Terörizm ve Yanlıları Hariç! Filme Gelince Film Gayet Başarılı ve Dönemi Çok İyi Anlatmış Admin Kardeşimizin Eline Sağlık! Sevgiyle Esen Kalın

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 38 votes)
  10. Ertuğrul diyor ki:

    Çok saçma yorumlar gördüm bu filmin altında ne yazık ki sık sık görüyoruz bu yorumları. Kimsenin müslümanlığını sorgulamak bana düşmez ama iran’ın gerçekten bir islam devleti olduğunu mu düşünüyorsunuz? Devrim muhafızları falan diyince, islami devrim diye düşünüp kulağınıza hoş geliyor galiba. Bu hümeyni dediğiniz adam gelmeden önceki adam modernizmi savunuyordu ama işkenceci zevke sefhaya düşkün bir batı hayranı olduğu için kendi halkına zulmetmişti. Solcularla hümeyni tayfası birleşip özgürlük vaadiyle devirdiler gelen sistem ondan beter oldu. Bu vinçlerdeki insanları sokakta çocuklarının önünde vurulan adamları amerikan propagandası sanıyorsanız internette şöyle bir gezinmeniz yeterli. Bu devrim falan değil iranın nazi almanyasından farkı yoktur. Zaten hümeyniye güvenip ona destek verenler bile nasıl bir hata yaptıklarını anlayıp islamın bu olmadığını anlatmaya çalıştılar. Hatta onun yerine geçecek molla bile (hüseyin ali münteziri) şu sözlerle olayı çok iyi açıklamış: ” Hiç biliyor musun ki İslam cumhuriyeti hapishanelerinde İslam adına işlenen cinayetlerin benzeri eski rejimde görülmemiş? Hiç biliyor musun ki insanlar Devrim Muhafızları tarafından soyulup tacize uğradıklarından artık kendilerini emniyette hissetmiyorlar? Hiç biliyor musun ki Devrim Muhafızları tarafından soyulan veya tacize uğrayanlar şikâyet ettiklerinde yargı veya polis üst makamların korkusundan susuyor ve hiç bir şey yapmıyorlar? Hiç biliyor musun ki hapishanelerde cinayetler işleniyor işkenceler uygulanıyor ve yargı sistemi buna göz yumuyor?” Sonu malum yok diyelim bu adam yufka yürekliydi hatalı düşündü diğer bir molla Seyyid Mahmut Alayi Taligani de islamın böyle olmadığını anlatmaya çalıştığı için taraftarlarıyla temizlendi. Bu adamların dinle falan alakası yok bu korku imparatorluğu kadınları zorla kapattıran çocukları okula göndertmeyen halklarının cahil kalmasıyla istedikleri gibi rant koşturmak isteyen adamlar. Bir çok değerli insanıda harcadılar.

    İranda temiz kalpli müslüman kardeşlerimiz baya vardır elbet ama devletle ilgili her oluşumundan tiksiniyorum. Nekadar vatansever iranlı devlet adamı askeri varsa temizledi bu itler. Filme gelince filmde hiçte öyle propaganda falan yok elçilik basılmaz elçiye zeval olmaz. Ha varsa bir sorunun diplomatik yoldan çözersin amerikanın temsil ettiği sevmiyoruz anladık ama amerikalılarda insan önce bunu düşünün. Sonra yahudileri insana değer vermemekle suçluyorsunuz. Ben atalarımdan böyle görmedim bana böyle bir islamiyet anlatılmadı sırf kendilerine müslüman diyorlar diye beyni sulanmış teröristlere kucak açacak değilim. Her terörist denen müslümanada terörist demem farklı durumlar vardır biyere kadar anlarım ama güçle gelen zulüm yezidliktir.

    Film güzeldi anlamasını bilene amerikaya baya giydirmiş zaten. Son kısmında azıcık propaganda vardı ki o da olsun bi zahmet amerikan filmi. Bizimkilerde güzel tarihi olaylarımızdan filmler yapsın ne destanlar ne hayat hikayeleri var bizim tarihimizde. Bizimkilerde koysun propaganda. Hadi o gözleri kapalı kardeşlerim bana eksi yağdırsın şimdi mutlu mesut hayatlarına devam etsinler umarım bir gün herşeyden önce insan olduğumuzu hatırlarsınız.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +23 (from 53 votes)
  11. egeliefe diyor ki:

    Vakti bol olan izlesin. Vasat bir film. Puanım 5

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -5 (from 15 votes)
  12. hayali diyor ki:

    irana ticaret için gitmiş gelmiş biri olarak üşenmeden paragraflarlarca yazı yazan ertuğrul ve gökhan ekici yi gülerek okudum. sanırım kendileri oldukça fazla film izlemiş ama ne yazık ki 7inci sanat sinemayı bugünün en güçlü propaganda amacı olarak amerikanın oyununa gelmişler. doğuyu amerikan filmlerinden tanığınızı zannederseniz çok yanılırsınız beyler, o filmleri izlerken uyanık ve diri olmazsanız size yukarda yazdıklarınızı yazdırırlar siz de nasıl ve neden yazdığınızı anlamazsınız.

    irana gelince 20 yıl öncenin türkiyesi neyse iran şu an o. ha bir de bulabilirseniz amerikan filmlerinden konusu türkiyede geçenlere bi bakın, bizi nasıl gösteriyorlar bi dikkat edin, ondan sonra bu filmlere inanıp politik duruşunuzu (varsa) ona göre belirleyin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +18 (from 42 votes)
  13. gorkem02 diyor ki:

    bence genel olarak iran konulu filmlerin aksine bu gayet akıcı bir film olmuş sıkılmadan izlenebilir ve anlamak isteyene içinde güzel farkedilmesi gereken birtakım detaylar var. izlenip yorum yapılası bi film

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 11 votes)
  14. eleştirmen diyor ki:

    anlamadığım amerikanın onca yaptıklarına rağmen hala filmdeki kahraman hikayelerine inanmamız yahu adamlar özgürlük adına petrol ülkelerine saldırıyor petrol ülkelerinin demokrasiye ihtiyacı var zaten değil mi adamlar öyle film yapıyor ki iranlı bile nerdeyse acır bunlara. amerikanın öözgürlük adına ne haltlar yaptığını biliyoruz filmlerle saf insanları kandırabilirler iranın müslümanlığını tartışacak halde de değiliz Türkiye çok mu müslüman sizce adımız müslüman sadece.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 15 votes)
  15. Ertuğrul diyor ki:

    Hayali arkadaşım eleştirirken keşke yazdığım şeyi okuma zahmetinede girseydinde bana daha fazla yorum yazdırtmasaydın. Şuanda iranın hali türkiye’nin 20 yıl önceki hali demişsin. Ben şuandaki hali hakkında yorum yapmadım onuda daha farklı eleştiririm. O dönemde yapılan şeyler hakkında yorum yaptım ki sen onlardan bahsetmemişsin bile. Tam sen ve senin gibilerden beklenen şekilde okumadan, anlamadan eleştirmiş ve güldüğünü söyleyerek kendini gülünecek duruma sokmuşsun. Sen ve senin gibi okadar çok kültürlü olduğunu sanan aa amerikanın oyununa geliyorlar, filmlerin etkisinde kalmışlar mantığında olup kendileri aslında kukla olan, düşünmeyen, eleştirmeyen insan var ki. Benim doğuya gidip gitmediğimi bile bilmiyorsun ama yok herşeyi en iyi sen bildiğin için ben gitmemişimdir o dönemde çekilen videolar resimler gazeteler hep kurgudur. Benim komşularımda fantazisine ülkelerini terkedip türkiyeye yerleşmişlerdir. İran çiçekler içinde şuandaki sistemini kurmuştur ve devam ettiriyordur. Haklısın sen gülmeye devam et

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 17 votes)
  16. Gökhan Ekici diyor ki:

    Hayali Arkadaş Çok Hayali Yaşıyorsun Bunu Anladım Yorumunu Okurken! Bizim Yorumumuza Gülüp Geçmen Yada Bizi Etkilenmiş Zombi Gibi Görmen Umrumuzda Olurmu ? Oda Ayrı Konu! Mevzu Bahis Bizim Filmden Etkilenmemiz Yada Senin İrana Gidip Gelmen Değil’ki Diyelim Gidip Geliyorsun ve İranın Şu Anki Durumunu Türkye’nin 20 yıl Öncesine Betimliyorsun Sence 20 Yıl Az Bir Zaman Dilimimi? Peki Diyelim Biz Etkilendik Öyleyse İran Anlatılanlardan Ziyade Çok Nezih vede Çok Müslüman Bir Ülke ve Çokta Mutlu Öyleyse Neden Ülkemiz Akın Akın Amerikaya Gitmek İçin Ülkemize Gelip Göçmenlik Şartlarını Yerine Getirmekte Olan Ülkelerini Terketmiş İranlılarla Dolu? Neden Gündüzleri Müslüman Görüntüsü Veren İranlılar Akşamları Sığınak Benzeri Yerlerde Ailece Çoluk Çocuk Gizli Gizli Alkol Eğlence Seansları Düzenliyor? Neden İnsanlar Sokak Ortasında Kırbaçlanıyor? Yada Çocukların Gözleri Önünde İnsanlar İdam Ediliyor ! Bunlar Vahşiliğin Doruk Noktasının Göstergesidir! ve Kusura Bakmayın Ama Batı Bu Nedenlerle Ortadoğu Ülkelerini Böyle Tanıyor ve Tanıdığı Gibide Tanıtıyor Çünkü Ortadoğu Kendisini Böyle Tanıtıyor! Yanı Sıra Ortadoğu Ülkelerini Türkiye Cumhuriyeti İle Bir Tutmayın Diyoruz Oysa Amerikan Filmlerinde Türkiye’nin Rahatsız Olduğunuz O Gösteriliş Biçimi Birazda Ortadoğu Kafasında Olan İnsanlar Yüzünden Değilmi? Güldüğün Yorumda Anlatmak İstediğime Gelince Amerikayı Yada Başka Ülkeyi Savunmuyorum Ama Her Ne Sebeple Olursa Olsun Politik Düşmanlıklar Tüm Amerikalılara Tüm İsraillilere Yada Filsitinli Yada İranlılara Mal Edilemez Demeye Çalışıyorum! Örneğin Bugün Türkiye’nin Suriye Üzerindeki Politik Durumuna Bir Bakalım Ülkemizde Savunan Kadar Karşı Çıkanda Var Peki Suriye de Nasıl Bakış Açısı Var Sizce? Çoğu Suriyeli Türkiye’nin Bu Politik Duruşunu Tüm Türkleri Katletmek İçin Neden Görürken Çoğu Ayakta Alkışlıyor Bu Durum Amerika Irak Savaşında da Geçerliydi Çoğu Amerikalı Savaş Karşıtıyken Çoğu Yanlısıydı Çoğu Iraklı İsyancı Olurken Çoğu Amerika Sevdalısıydı İran İçinde Durum Aynı Bunların Nedeni İdeoloji Denen Zehir! Bu Konuda Düşünmen İçin Birde Anlamlı Bir Söz Sana Ne Şekilde Değerlendirirsen Değerlendir “Bir Topluluğun Yapacakları Önceden Kestirilebilir ama Bir Kişinin Yapacağı Her Zaman Şaibelidir!” Saygılar…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 18 votes)
  17. KenanBezgin diyor ki:

    Buraya bu film hakkında yorum yazmıştım Admin kardeş niye kaldırdın yorumlarımı burda milletin bir sürü uzun uzun yazarak mastürbasyonuna izin veriyorsun ama film hakkındaki doğru ve yerinde özet tespitlerimizi kaldırıyorsun sebebi nedir anlamadım.

    ADMİN: KALDIRMADIM, YORUMUNUZ GELMEMİŞ OLABİLİR.. HERHANGİ BİR HAKARET, AŞAĞILAMA VS TARZI BİR YAZI OLMADIĞI SÜRECE NEDEN KALDIRILSIN Kİ

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  18. ertuğrula diyor ki:

    ertuğrul un yazdıklarına katılıyorum ama son yazdığı yezidilerle ilgili kısma katılmıyorum böyle açık fikirliği bi arkadaşa yakışmamış en nihayetinde yazidilerde insan… arkadaşın yazdıkları bununla ilgili
    ”Her terörist denen müslümanada terörist demem farklı durumlar vardır biyere kadar anlarım ama güçle gelen zulüm yezidliktir.”

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  19. erinc diyor ki:

    cem yılmaz da oynasa iyiymiş :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 4 votes)
  20. aykut diyor ki:

    biri siyasetten konuşuyor biri dinden biri bilmem neden…filmi izleyecek arkadaşalara tavsim bu tür kişilerin yorumlarını dikkate almamaları çünkü iran devriminde yapılanların eksiği var ama fazlası yok bu filmde.film ‘sadece bir film’ görüntüsü dahilinde ilerliyor. film izlenebilir mi derseniz bence kötü bir film değildi izlenebilir admine de verdiği emekten dolayı teşekkür ederim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 7 votes)
  21. denizcengiz-denizcunda diyor ki:

    Arkadaşlar en azından filmin başında halkçı musaddık rejimini anlatmışlar.e amerikalı kendine kötü dermi? demez.bizde para harcayıp güzel filmler yapalım doğrusunu anlatalım.yok recep ivedik filmi yapar abuk sabuk iğrenç esprilere gülelim dersek sözüm yok tabi.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 6 votes)
  22. Grammaton Cleric diyor ki:

    İşin siyasi boyutu konusunda bir şey yazmayacağım.Bazı arkadaşlar Türkiye’deki önyargılı ve bilgisiz Amerikan düşmanlığına yeterince vurgu yapmışlar.Filmde Cem Yılmaz’ın hiçbir sinema değeri olmayan filmlerine yapılan eleştiri mükemmel olmuş….Tabi Türkiye’deki insanlar bunları güzel film diye izledikleri için filmdeki bu eleştiriyi bile anlamamışlardır….Türkiye’den anca sahte bilim-kurgu filmi çıkar….Tabi bir de Şahan Gökbakar ve Ata Demirer gibi yozlaşmış insanların yozlaşmış filmleri….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 9 votes)
  23. kaptan diyor ki:

    tek kelimeyle mükemmel ve gerçek bir hikaye olduğu için de çok sürükleyici bir film, herkese izlemelerini tavsiye ederim, teşekkürler admin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 9 votes)
  24. C.E diyor ki:

    varol AMERİKA

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -5 (from 13 votes)
  25. danbrown diyor ki:

    yani bu filmin nasıl en iyi film oskarı aldığını gerçekten anlayamadım.vasat bir abd filmi sadece…yazık…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 9 votes)
  26. darkblue321 diyor ki:

    filmi izlemeyenler için bugüne kadarki filmlerin çoğunu izlemiş biri olarak şunu söylemek isterim
    1.zamanı ve tarihe merakı olan izlesin
    2.filmin konusu sadece iranın devrimde elinde tutsak durumda olan kanada elçiliğine sığınmış 6 amerikalının kurtarılışı bu da amerikalı bir ajanın argo adında film çekme bahanesiyle iran a girmesi ve bu 6 amerikalı tutsağı film ekibindenmiş gibi göstererek havaalanından geçirmesiyle oluyor.
    başka da bişey yok izleyenler varsa buyursun başka bişey var desin.
    benim puanım 10 üzerinden 6 en fazla 7 dir.oscar aldığına bakmayın siyasi içeriği olmasa sıradan bir amerikan rehine kurtarma filminden öte gitmez. ne filmler var ama tuttular oscar ı bu filme verdiler…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 10 votes)
  27. pls diyor ki:

    O zaman size PERSOPOLİS filmini tavsiye edeyim…İran nerelerden geçmiş ve bugünlere gelmiş…Belki yaşananlar tanıdık gelir!!!!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 5 votes)
  28. infernalxmajesty diyor ki:

    Son zmn filmlerine göre bir hayli güzeldi gerçekten duyguyu görselliğe iyi taşımışlardı ve diyaloglarda gayet yernde ve güzel oturmuştu ancak rehine kurtarma derken aksiyon bklemeyin. Ben Affleck gerçekten oyunculuk olsun snaryoları olsun yne grüldüğü gibi yöntmenlktede işinin hakkını veren biri buna lafım yok. ama bi izleyici olarak yönetmenlerin kndilerine en gözde karakteri vermelerini pek bğenmiyorum ki B. Affleck the Town’ da da bu filmde de ki daha önce senaryosunu yazdığı filmlerde de bunu yapıyor tabi aslında hkkıdırda ama :) yinede Q. Tarantino gibi en ezik rolü kndne veren yönetmenler fena olmaz sanki :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  29. kanoute diyor ki:

    Şimdi oscarı bu filme mi verdiler ? Tamam kabul kötü film değil ama oscarlık hiç değil…zincirsiz ve pi nin yaşamı için yazık olmuş diyorum…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 8 votes)
  30. cadillack diyor ki:

    film çalışmıyor admın açmıyor fılmı sıte daha oncede yazdıydım lütfen yardımcı olurmusun adobe son surum dıher şeylerımde tamam

    ADMİN: ŞUAN BAHSETTİĞİNİZ HER İKİ FİLMİ DE KONTROL ETTİM VE BİR SIKINTI GÖRÜNMÜYOR, FİLMLER ÇALIŞMAKTADIR. GOOGLE CHROME KULLANARAK TEKRAR DENEYİN LÜTFEN. ÇALIŞMAZSA MUTLAKA BİLGİSAYARINIZLA VEYA BAĞLANTINIZLA İLGİLİ BİR SIKINTI VAR DEMEKTİR. AYRICA DİĞER FİLM VEYA VİDEO İZLEME SİTELERİNDEN DE BU DURUMU TEYİT EDİN.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
  31. saso diyor ki:

    Abi Ben Onu Bunu Bilmem’de , Arablar Neredeyse Orada Pislik,savaş var. :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -6 (from 12 votes)
  32. argo diyor ki:

    Bence üzerinde çok uğraşılmış. Türkiye çekimleri için Türkiyede bile ekip kurulmuş. Kostümler, mekanlar…. gerçeğe çok yakın! Türkiyedeki iran konsolosluğunun önünden siyah önlüklü öğrenciler falan geçiyor. Ayrıntılara önem verilmiş. Bence çok özenli bir film olmuş.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 5 votes)
  33. reşit diyor ki:

    gerçek olaydan alıntı:doğru ama ABD nin çuvalladığı bir olay bize ters yüz edilerek anlatılıyor.her zaman olduğu gibi…ilhan kaya….iran tuzağı … nehir yayıncılık.bulabilirseniz göz atın.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  34. tevfik diyor ki:

    adamlar yapmış dediğimiz filmlerden bi tanesi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  35. ema diyor ki:

    reklamlar bayıltır adamı her bölümde var

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  36. notron diyor ki:

    tek kelimeyle harika bir film uzun zamandan sorna böyle bir film izledim 3.dünya ülkelerini gezen birisi olarak durumu anlamak için harika… iranda vasat bir ülke zaten

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  37. suzan diyor ki:

    atatürk ün izinden ayrılırsak ne olacağımızı ibretle izledim.oscarı hak etmiş.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  38. damdakideli diyor ki:

    Filmin iyi yada kötü olmasini elestirmek icin yazmiyorum.. Ama farkindamisiniz artik savaslar psikolojik yurutuluyor..Tv, Film, dizi sayesinde insanlar istedikleri dusuncelerini, yapmak istediklerini insanlara empoze ediyolar, benimsetiyolar filmlerle sonra gercekten uyguluyolar.. İnsanlar sanki halen daha film izliyormuscasina izliyolar oysa gercekten disarda insanlari öldürüyolar.. ama biz alismisiz film tadinda izlemeye.. Belki birgunde bir film daha çikaracaklar.. Turkiyeye yapilan bir operasyon.. Ne varki film yani sonuçta dimi.. İyi seyirler..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  39. Sky_13 diyor ki:

    Gökhan Ekinci benim duygu ve düşüncelerimi çok güzel dile getirmişsiniz.Yazınızdan etkilendim. Ve yorumunuza görede izlicem..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 3 votes)
  40. taylan diyor ki:

    bu film mi oscari almis inatla seyretdim vasat klasik abd propagandasi oscarin artik adi var

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  41. KaRTaLiZMa diyor ki:

    dünya üzerinde bir araştırma yapsak bizim millet kadar yanar dönerlerini bulamayız.. sorsan herkes amerika düşmanı, emperyalizm kaka, kapitalizm öcü bir zamanlar komünizme oldukları gibi.. ama bakınca hepsi sistemin birer çarkı, altlarında ford, kıyafetleri nike, bir ellerinde cocacola diğerinde iphone, midelerinde mcdonalds, her seçim öncesi amerikaya gidip washingtondan icazet alan adamlar vekilleri, kucaklarında apple pc amerikan filmi izliyor sonra “tü size amerikan propagandası yapmışlar” diyerek modaya uyuyorlar… herşeyi hallettiniz, sisteme tavrınızı koydunuzda sinemaya mı vurun kahpeye diyorsunuz? e buyrun siz yapın biz sizin propagandalarınızı izleyelim deseler kem küm..!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  42. müslüman diyor ki:

    manipülatif bir film.mesele iran değil İSLAM. dışardan sultanahmeti içerdense neden acaba ayasofyayı gösterdiler.dikkat etmediniz mi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  43. hazarbeyli diyor ki:

    Siyasi bir film, gerçeklik payı olduğunu düşündüğümüz bazı şeyleri kavrayabilmek adına kesinlikle izlenmeli diyorum. daha da bir şey demiyorum.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA

SON YORUMLAR:


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]