Pi’nin Yaşamı – Life of Pi izle

19 Ocak 2013
İzlenme:

Facebook'ta Paylaş
VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.9/10 (871 votes cast)

life_of_pi

-Pi’nin Yaşamı / Life of Pi 2012 2013 ABD,ÇİN / Türkçe Altyazılı-

EN İYİ 250 FİLM: 179. SIRADA
IMDB Puanı: 8.3/10
Tür: Macera, Dram, Aksiyon
Yönetmen: Ang Lee
Senaryo: David Magee
Oyuncular: Suraj Sharma,
Irrfan Khan, Adil Hussain
Süre: 2 saat 7dakika

Pi Patel, Hindistan’da başına gelen bir deniz kazası sonucu gözlerini açtığında, bir zebra, sırtlan, orangutan ve bir de Bengal Kaplanıyla başbaşa kaldığını anlar. Aynı sandalda vahşi yaşama uyum sağlayarak hayatta kalmaya çalışan genç Pi, zaman içinde kaplanla yalnız kalır. Ona göstereceği saygı ve birliktelik mücadelesi ile bu yaşam savaşı tüm hızıyla devam edecektir.

Merakla beklenen filmlerden olan Pi’nin Yaşamı, tarihin en iyi filmleri arasında yerini alan son derece sürükleyici bir yapım niteliğinde. İnancın ve mücadele ruhunun ekstrem bir şekilde aktarıldığı ve 2013 OSCAR ödüllerine 13 dalda aday olarak gösterilen filmi VizyonFilmizle.org kalitesiyle sizlere sunuyor; yorumlarınızı bekliyoruz.

NOT: FİLMİ TÜRKÇE DUBLAJLI İZLEMEK İSTERSENİZ BURAYA TIKLAYIN.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 8.9/10 (871 votes cast)
Pi'nin Yaşamı - Life of Pi izle, 8.9 out of 10 based on 871 ratings


Toplam 137 Yorum Yapılmış.

  1. naktrk diyor ki:

    süper bir film.oscar alabilir.emeğinize sağlık.çok teşekkürler.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +10 (from 12 votes)
  2. ugur diyor ki:

    İnanılmaz bir film.. Bittiğinde devam etmediği için üzüleceksiniz.. Mutlaka izleyin.. 10 üzerinden 1000000000000

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +8 (from 14 votes)
  3. sougye diyor ki:

    muhteşem bir film kesinlikle izleyin zaten oscar bir çok dalda aday kesinde ödül alır.oscarlık filmi kaçırmayın derim size

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 8 votes)
  4. gzm diyor ki:

    Film acayip etkileyici ve farklı.Kalbim ağzımda izledim acayip korktum Allah kimseyi böyle bişeyle karşılaştırmasın dememek elde değil:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +5 (from 11 votes)
  5. erman diyor ki:

    film gerçekten çok güzel yorum yapan bazı arkadaşların dediği gibi bitmesini istemeyeceğiniz bir film yine bazı arkadaşların belirttiği gibi kesin oscar alacak bir film admin emeğinize sağlık iyi seyirler.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  6. Susamış diyor ki:

    bnce richird parker geri gelmeliydi yada life of pi 2 yapıp kaplanın gözünden hikayeyi dinlemeliyiz richard parkerın gitmesi çok kötü olmuş beni baya bi etkiledi

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +7 (from 11 votes)
  7. egeliefe diyor ki:

    Görsellik muhteşem, hikaye etkileyici. Herkes izleyebilir. Puanım 9

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  8. murat diyor ki:

    görsel bir şölen .iki kere izleyeceğinize eminim…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +5 (from 5 votes)
  9. bengay kaplanı diyor ki:

    merhabalar!
    abi bu filmi sevmeyen bitlensin yaw!
    yok böyle bi film ! hikaye muhteşem hele çocuğun filmin sonunda sandala aldığı orangutana benzemesi muhteşem!
    bi insan bu kadar mı orangutana benzer :dfilm harbi iyi ya :d
    angaranın bağlarıda büklüm büklüm yolları
    ne zarhoş oldun bengay gaplanıda galdırameyyon kolları :d
    bu yorumumu eğer yayınlamazsanız sizde şu pi midir pi sayımıdır nedir onun gibi okyanus ortasında kalın inş :d

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -18 (from 26 votes)
  10. oktay diyor ki:

    üçüncü parttan sonra seslerde srun var admin kontrol edermisiniz

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -4 (from 6 votes)
  11. flora diyor ki:

    Cok tesekkur ederim.Yorum yok sadece izleyin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -4 (from 4 votes)
  12. abdul cabbar diyor ki:

    be sonuu anlamdım hangısı gercek hıkaye çınlılere anlattığı mı adamam anlattığımı ?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -7 (from 9 votes)
  13. anonim diyor ki:

    güzeldi..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 5 votes)
  14. Ömer diyor ki:

    Çok güzel macera ve dram filmiydi. Sadeliğin, hikayenin ve kurgunun en iyi şekilde yansıtıldığı bir film.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)
  15. huseyin diyor ki:

    deniz zorlu hayati
    bot herkezin kendi dunyasi
    dalgalar hayatin cok zorlu anlari-asamalari
    denizin sessizligi ve isiltisi insanin hayatinda var olan guzellikler
    botun uzerindeki diger hayvanlar hayatimizdaki guzel ve cirkin insanlar
    vahsi kaplan, bizleri her an kotuluge ve mahvolmaya surukleyen nefsimiz
    pi, vahsi kaplani yani nefsini termiye eden vicdan, kalp ve akil
    kiyiya ulasmak, olmek
    kaplanin ani kaybolusu, bizlere haber vermeden olen nefis….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +11 (from 17 votes)
  16. RdLine diyor ki:

    gerçekten muhteşem bir film.. Bu tarz filmlerle pek aram yoktur ve yorum yapma gibi bi adetimde yoktur ama bu filmi görünce dayanamadım.. Gerçekten süper bi film emeğinize sağlık

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  17. huseyin diyor ki:

    Degerli admin, bu guzel yapiti bizlere sundugunuz icin kalpten tesekkurlerimi sunuyorum, ayrica bu yapit icerisinde Dogu ve islam aydinlanma ve tasavvuf kulturunun insan psikolojisini tanimlamasinda kavramlastirdigi bir perspektifle var olan bir hikaye var. Yani bu yapit bir cok izleyicinin goruntuye aldanmasina ragmen basindan sonuna kadar insani makro kozmozda var olan bir mikro kozmoz olarak anlatan ve dogu-islam psikolojisinin derinliklerinden bir lemacik muhtesem bir fim. bu sebeble psikoloji bolumunun daha uygun oldugunu dusunuyorum.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 6 votes)
  18. maviay diyor ki:

    türkçe düblajı ne zaman yayınlarsın admin kısa zamanda olursa sevinirim saygılar

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  19. azery diyor ki:

    filme bayıldım yalnız kaplanlı hikayenin gerçek olduğunu düşünen arkadaslar hiçmi pskolojk film izlemediniz bu filmde zaten pskoloji kategorisine giriyo arastırın biraz akıl var mantık var maymun kaplan filikaya gelebilioda diğer insanlardan hiçmi gelen olamıyo neyse iyi seyirler sinema severler :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 4 votes)
  20. naLLband diyor ki:

    coookk harıka bır fılmm emegınıze saglık arkadaslarr tsklerr :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  21. m.ince diyor ki:

    tek kelime ile harika bir film di .

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  22. redbull71 diyor ki:

    çok yavaş açılıyor:(

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. Dogan Demir diyor ki:

    Berbat ötesi sacma sapan bir film. Sinemayi gercek sorunlardan uzaklastirmak icin neler neler düslüyorlar. Ama zerre kadar bir inandirciligi yok. Be embesil senarist, ey angut yönetmen her ..u beceren oyuncu kaplani bir sekilde bagalamayi neden hic aklina getirmedi? Hele o baslardaki zebra, sirtlan ve maymun sacmaligi akillara ziyan. Harcayacak cok vaktim var ve yapacak birsey bulamiyorum diyorsaniz buyurun bu fil tam size göre. E bu film oscar moscar aliyorsa Dünyayi Kurtaran Adam’in sucu neydi ki???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -16 (from 16 votes)
  24. ercnylmz16 diyor ki:

    Vk HD 1. part 29.dk’dan sonra çalışmıyor.

    ADMİN: YENİDEN YÜKLERSENİZ ÇALIŞACAKTIR.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  25. ugurlu_elif diyor ki:

    len bide kaplan arkasına dönüp bakmamışta ona üzülüyo dana . kaplanın kaplanlıgı mı kaldı bi film çekeceğiz diye koca kaplanı sokak kedisine döndürmüşler kayıkta kafasını vurmadığı yer kalmadı hayvanın daha ilk karaya çıktığı anda nası topukladı hayvan…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -2 (from 2 votes)
  26. Vural diyor ki:

    Tek kelime ile mükemmel. Tom Hanks’in Yeni Hayat filmnden sonra böyle bir başyapıt izlemeyi ummuyordum..Genç bir delikanlının bütün herşeyini kaybetmesine rağmen hayatla halâ mücadele vermesi ve aklını kaçırmadan bu serüvenin sonunu getirmesi akıl almaz derecede iyi.Bu film için kötü diyen arkadaşlara saygı duyuyorum ve onlara Dünyayı Kurtaran Adam’ın Oğlu’nu tavsiye ediyorum.Hanımlar, beyler bu filmi izlemezseniz inanın çok büyük şeyler kaçırırsınız.Tereddüt ederek playe bastığım ama daha önce izlemediğim için pişman olduğum bir film.Şiddetle öneriyorum ve uyarıyorum; hayatınızı değiştirebilir.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  27. filmizleyen diyor ki:

    Ben hayatta bu hint filmi izlemem derdim cok saçma gelirdi ki bu filmide hintliler yapmadi cin ve americaydi yanliş hatirlamiyosam fakat içinde hint bulunan bi filmi izlemezdim.ama bencede bu bi baş yapit aldigi odullerin hepsini hak ediyo (4 dalda oscar odulude boş bişey degil)gozumu kırpmadan izledim kesinlikle tekrar tekrar izleyin

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 2 votes)
  28. filmmmmm diyor ki:

    filmizleyen nickli arkadaşım bende hint filmlerine yargılıydım ama fikrim deişti amir khan diye bi eleman var müemmel yerdeki yıldızlar ve three idiots flmleride harika pi gibi
    mükemelllllllllllll

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  29. deniz diyor ki:

    richard parker a hiç yakıştıramadım o kadar karizmatik bi şahsiyet arkasına bakmadan gitti:)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  30. ezgi diyor ki:

    bu film içim tek kelime söyleyebilirim kesinlikle “büyüleyici” iki saatin nasıl geçtiğini anlayamıyorsunuz. düşünmeden izleyin derim. iyi seyirler

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. diba diyor ki:

    süper film herkese tafsiye ederim kaçırmayın

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  32. antares diyor ki:

    Gerçketen çok güzel bir film. Mutlaka izlemelisiniz.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. filmkolik diyor ki:

    çok beğendim mutlaka izleyin.iyi seyirler….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  34. Kaan5493 diyor ki:

    Muhteşem ötesi…Film hatası=Genç çocugun sol ön dişi kırık ama büyümüş halinde dişi düzgün???

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  35. darki diyor ki:

    izleyin işte bir çok filme 10 basar

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  36. yigit diyor ki:

    survive filmlerin arasında kesinilke daha güzellerini bulabilirsiniz. abartıldığı kadar güzel bir film değil ama tabi ki de standartların üstünde

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  37. seyyahkedi diyor ki:

    huseyin den başka hiçkimse filmi anlamamış…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:

MAIL İLE TAKİP

Adresinizi Yazip Abone Olun Filmler Mailinize Gelsin:

(Dikkat: Gelen Maildeki Linke Tıklayın. )

REKLAM

FACEBOOK

TWITTER

FİLM ARAMA


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]