VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.6/10 (60 votes cast)

-Hayatın İçinden / The Station Agent 2003 ABD / Türkçe Altyazılı-

IMDB Puanı: 7.8/10
Tür: Dram, Komedi
Yönetmen: Thomas McCarthy
Oyuncular: Peter Dinklage, Josh Pais
Patricia Clarkson, Bobby Cannavale
Müzik: Danielle Howle, Alice Stuart,
Fetish, Six Going On Seven
Süre: 1 saat 29dakika

En yakın arkadaşı Henry’nin ani ölümüyle oldukça yalnız kalan Finbar, bu yalnızlığı yaşamaya karar verir ve Henry’den miras kalan bir arsaya yerleşir. Trenlere tutkusu vardır ve kimse tarafından rahatsız edilmek istememektedir. Yerleştiği bu yer tüm isteklerini karşılar fakat ertesi gün uyandığında burada yalnız olmadığını öğrenecektir. Geveze Joe ve sakar ressam Olivia ile karşılaştığında, bütün planları alt üst olacaktır.

2004 yılında Bafta ve Sundance film ödülllerine layık görülen ve toplamda 25 ödül kazanmış olan yapım, sıradan insanların ilginç yönlerini oldukça başarılı bir biçimde ele alıyor. Bağımsız sinemanın güçlü örneklerinden biri olan Hayatın İçinden filmini VizyonFilmizle.org olarak sizlere sunuyor; iyi seyirler diyoruz.

VN:F [1.9.22_1171]
BU FİLME KAC YILDIZ VERİRSİNİZ?
Rating: 7.6/10 (60 votes cast)
Hayatın İçinden - The Station Agent izle, 7.6 out of 10 based on 60 ratings


Toplam 18 Yorum Yapılmış.

  1. Midget dedi ki:

    Öncelikle filmin ismi çok kötü Türkçeleştirilmiş, “Hayatın İçinden ” diyelim gitsin demişler, yani en azında içinde istasyon olan bir isim kullansalarmış iyi olurmuş, İstasyon bayii, İstasyon acentası, İstasyon buluşması vb. isimler olabilirdi… Film eski bir istasyonda seyyar bir cafede toplanan birkaç farklı insanın hayatlarının, bu cafede biraraya geldikçe daha renklenmesi üzerine ve bir de hayatımda gördüğüm en cool kişilikli ufak tefek insan asıl ilgiyi toplayan nokta. Daha önce seyretmiş ve kendi adıma çok beğenmiştim ve aradan uzun yıllar geçtiği için bir daha izledim doğrusu hala aynı tadı veriyor. Ama genel olarak dingin olması nedeniyle herkese hitap etmeyebilir, dram türünü seyretmeye alışkın olanlara göre, yoksa dağ havası ve sessizlikten uyuklayabilirsiniz:). Admine teşekkürler…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +10 (from 16 votes)
  2. Abdullah dedi ki:

    Güzel film. Bazı sahneleri çok güldürdü, fakat bi o kadar hüzünlü

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 9 votes)
  3. yıldız dedi ki:

    Teşekkürler admin,daha dün bu film için istek yapmıştım,bugün görmek çok güzel.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 10 votes)
  4. PePeSancheZ dedi ki:

    Güzel filmdi daha çok olay olabilirdi aslında yavaş ilerliyen bi film olmasına rağmen cücenin hareklerini duygularını anlamaya çalışırken bi anda bitti film..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 9 votes)
  5. lovespeak dedi ki:

    mr. nobody ve the thin red line bu iki filmi altyazılı yayınlar mısınız?Çok seviniriz…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  6. adamın dibi dedi ki:

    böyle durum filmlerini çok seviyorum. evet yukarıda arkadaşın dediği gibi filmin adı başka şekillerde çevrilebilirmiş ama film tam da HAYATIN İÇİNDEN. izleyin derim ama aksiyon arayanlar orda dursun

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -1 (from 7 votes)
  7. samet ekinci dedi ki:

    oldukça güzel bir film.
    mesaj iddiası filan yok.doğal,sakin ve yormayan bir film.
    fin’in başarısı da boyundan büyük.
    teşekkürler admin.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 7 votes)
  8. shock dedi ki:

    hayatın nasıl aktığını anlatan film extra büyütülcek konusu replikleri yok ancak keyif alınabilcek film.bu sitede şunu gördüm istekler yayınlanıyor bende istim dedim MİKE LEİGH (naked) filmini yayınlarsan admin iyi bir paylaşım olur. Sitedeki dğer filmler içinde ayrıca teşekkür ediyorum

    ADMİN: BÜTÜN İSTEKLERİ DEĞERLENDİRİYORUZ FAKAT ÇİZGİYİ KORUMAK AÇISINDAN IMDB PUANI 6.5 VE ÜZERİ OLUP; 2000 YILINDAN SONRA YAPILMIŞ FİLMLERİ YÜZDE 90 ORANINDA YAYINLIYORUZ. İSTEKLERİNİZİ BU KRİTERLERE GÖRE YAPARSANIZ, O FİLME ULAŞABİLİRSEM YAYINLARIM MUTLAKA. TEŞEKKÜRLER.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 4 votes)
  9. akif dedi ki:

    çok güzel bir film.resmen dinlendim izlerken. peter dinklage süper zaten.

    bir de adminlere çok teşekkür etmek istiyorum. gerçekten iyi filmler ekliyorlar. bu tarz özgün filmlere yer vermeleri çok hoş.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 7 votes)
  10. rs60 dedi ki:

    Çok güzeeeel:))Tşk:))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  11. ayşe dedi ki:

    hiç bir abartı yok, tamamen sakin ilerleyen ve duygu iniş- çıkışlarını tüm doğallığıyla yansıtan bir film çok beğendim. emeği geçen herkese teşekkür ederim…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 6 votes)
  12. elf dedi ki:

    çok durağan ve oldukça sıkıcı.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 9 votes)
  13. ceff dedi ki:

    şimdi imdb 7,8 puan vermiş diyemidir bilmem ama hiç kimse eleştiren yorum yapmamış iyi heralde diye bende kalktım izledim filmde bi yerde bi şey anlatmaya başlıcak diyede bekledim ama ne konusu var ne başka bişe hiç abartı yok falan ama neyin abartısı olacktı ki ortada bence film de yok şimdi bazıları cıkacak sen anlamamısın falan diyede yazacak ama ben izliyecek olanlara bir tavsiyem olacak 3-5 kişinin oynadığı hiç bi hikayeye karışmadıgı dar kadrolu tren temalı ama konusu olmayan bi adamın tren yolunda yürümesınden ibaret bi film ayrıca komedi filmi sanmasın kimse kendinize gülersiniz

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 7 votes)
  14. ali dedi ki:

    teşekkürler admin , son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerdendi….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. filiz dedi ki:

    Sayın Admin, Putlocer birdenbire duruyor, takılıyor yani …

    ADMİN: BU SORUN BAĞLANTINIZDAKİ ANLIK KOPMALARLA ALAKALI OLABİLECEĞİ GİBİ, YOĞUN İNTERNET TRAFİĞİNDEN DE KAYNAKLANABİLİR.. EĞER TAKILMA OLUYORSA PUTLOCKER SAYFASINI YENİLEYİP FİLMİ TEKRAR BAŞLATIN VE İLERLEME ÇUBUĞUNU KALDIĞINIZ YERE SÜRÜKLEYEREK DEVAM EDİN.. AYRICA DİĞER İZLEME SEÇENEKLERİNİ DE KULLANABİLİRSİNİZ.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. akif dedi ki:

    sayın admin,aynı yönetmenin filmi the visitors u altyazılı olarak ekler misiniz? teşekkürler.

    ADMİN: İSTEDİĞİNİZ FİLM SİTEMİZDE BULUNUYOR, ARAMA KUTUSUNA İSMİNİ YAZARSANIZ ÇIKACAKTIR. TEŞEKKÜRLER.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. okuleli dedi ki:

    Filmi orijinal ama Türkçe altyazılı izlemek istiyorum. İndirmeden önce Türkçe altyazılı mı diye öğrenmek sormak istedim. teşekkürler.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. remi dedi ki:

    harika, sıcacık. çekimler çok hoş.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Film Hakkında Yorum Yapın

:Web Siteniz:


© Copyright 2008 VizyonFilmizle.Com.TR - Tüm hakları saklıdır. film izle

Kapat [ x ]